آغاز به کار نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه با حضور ‌‌شرکت‌های ایرانی‌

نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه با حضور شرکت‌های ایرانی و ‌وزیر صمت، رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون حمل و نقل وزارت صمت و معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه در مسکو صبح امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش نبض تجارت، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه امروز با حضور وزیر صمت، رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون حمل و نقل وزارت صمت و معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه در مسکو آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه تا سوم شهریور ماه 1401 در محل نمایشگه‌های بین‌المللی مسکو با حضور حدود 600 شرکت از 18 کشور و در 30 هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود.

ایران تنها کشوری است که بالاترین متراژ غرفه‌های متمرکز یک کشور را در نمایشگاه روسیه با بیش از ۹۰۰‌ متر مربع غرفه نمایشگاهی در سالنی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع در اختیار دارد که در طول تاریخ نمایشگاه‌های برون‌مرزی بی‌نظیر است.

در این نمایشگاه بیش از ۴۰ شرکت قطعه ساز و دو شرکت ایران خودرو و سایپا غرفه دارند و بیش از ۶۰ نفر از قطعه‌سازان کشور در قالب هیات‌های تجاری ضمن بازدید از نمایشگاه و کارخانجات قطعه‌سازی و خودروسازی روسی، جلسات با طرف‌های روس و خودروسازان این کشور بر اساس منافع و نیازهای طرفین مذاکره و تعامل خواهند داشت.

در این نمایشگاه چهار روزه، مرکز تبادل و انتقال فناوری و دانش فنی در حوزه قطعه‌سازی و خودرو در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود با توجه به تحریم صنعت خودروسازی روسیه، شرکت‌های روسی از ظرفیت بالای کشورمان در قطعه‌سازی استفاده کنند.

همچنین برگزاری پنل مشترک صنعت قطعه‌سازی ۲ کشور، امضای تفاهم‌نامه انجمن‌های قطعه سازی ایران و روسیه، برگزاری تورهای بازدید از چند کارخانه خودرو و قطعه‌سازی روس و تشکیل جلسات با شرکت‌ها و صنعتگران روسیه از برنامه‌های جانبی است که انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور برای این نمایشگاه در نظر گرفته است.

منبع “فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا