پیش بینی وقوع “بحران انسانی” در انگلیس

کنفدراسیون خدمات بهداشت ملی انگلیس (NHS) هشدار داد که اگر دولت این کشور اقدام فوری برای افزایش قبوض انرژی انجام ندهد، بریتانیا ممکن است با یک “بحران انسانی” همراه با مرگ و میر بیش از حد مردم و افزایش نابرابری مواجه شود.

به گزارش نبض تجارت،  به نقل از راشاتودی، کنفدراسیون خدمات بهداشت ملی انگلیس (NHS) هشدار داد که اگر دولت این کشور اقدام فوری برای افزایش قبوض انرژی انجام ندهد، بریتانیا ممکن است با یک “بحران انسانی” همراه با مرگ و میر بیش از حد مردم و افزایش نابرابری مواجه شود.

این سازمان در نامه‌ای خطاب به وزیر خزانه داری تأکید کرد که عدم اقدام در زمینه قبوض انرژی بر فشارهای بخش خدمات بهداشتی که همین حالا تحت فشار است، خواهد افزود.

به گفته کنفدراسیون خدمات بهداشت ملی انگلیس، اگر مردم توانایی قبوض برق و گازخود را نداشته باشند، تمام انرژی بخش‌های مراقبت‌ بهداشتی و اجتماعی این کشور صرف رفع و رجوع کردن این فاجعه خواهد شد.

ندیم زهاوی، رئیس این سازمان در ادامه نوشت: کشور (انگلیس) با یک بحران انسانی مواجه است. بسیاری از مردم ممکن است با انتخاب وحشتناکی بین حذف وعده‌های غذایی برای گرم کردن خانه‌های خود و زندگی در شرایط سرد، مرطوب و بسیار ناخوشایند روبرو شوند.

وی افزود: این به نوبه خود می‌تواند منجر به شیوع بیماری در سراسر کشور شود و نابرابری‌های بهداشتی را افزایش دهد، شانس زندگی کودکان را کمتر کرده و یک جای زخم همیشگی بر تن جوامع محلی از خود باقی بگذارد.

این کنفدراسیون تاکید کرد که عدم توانایی مردم در پرداخت قبوض انرژی و سوخت علاوه بر ایجاد بیماری‌های بیشتر، همچنین می‌تواند “تعداد بالای مرگ و میر سالانه مرتبط با خانه های سرد را افزایش می دهد.

 کنفدراسیون خدمات بهداشت ملی انگلیس در ادامه هشدار داد که این وضعیت می تواند بر سلامت روان مردم نیز تأثیر بگذارد.

زهاوی تاکید کرد: رهبران حوزه سلامت صراحتاً اعلام می‌کنند که اگر اقدام فوری از سوی دولت صورت نگیرد، این امر باعث یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی خواهد شد.

این هشدار در حالی مطرح می‌شود که پیش‌بینی می‌شود پس از افزایش بعدی سقف قیمت، قبوض انرژی برای یک خانوار متوسط ​​در بریتانیا از ژانویه سال 2023 به بیش از 4200 پوند (4960 دلار) در سال افزایش یابد. اکتبر گذشته، این هزینه 1400 پوند (1653 دلار) تعیین شده بود.

منبع”تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا