افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۷ طرح عمرانی-خدماتی درسردشت

در دهه مبارکه فجر امسال ۱۰۷ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با ۶۹۵ میلیارد ریال افتتاح می شود.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ فرماندار سردشت گفت:از این تعداد طرح ها ۲۱ طرح آن کلنگ زنی و ۸۶ طرح به بهره برداری می‌رسند که ۱۱ طرح آن مربوط به بخشداری وزینه ، ۴۹ طرح بخشداری مرکزی، ۲۷ طرح برق رسانی، ۵ طرح گاز رسانی ، ۴ طرح شهرداری‌ها، ۴ طرح آموزش و پرورش و یک طرح ورزشی، منابع طبیعی، راهداری و ۴ طرح هم مربوط به بخش خصوصی هستند.

اقصی نخشی پور  گفت :برای طرح های بخشداری ها شامل احداث دیوار حایل، جدول کاری، آسفالت و بهسازی معابر، ساخت پل، بوستان روستایی و فضای سبز و احداث کانال دفع آبهای سطحی با اعتبار  ۲۱ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال ، ۵۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی با اعتبار ۵ میلیارد ریال، اصلاح شبکه و برق رسانی با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

او تصریح کرد:  همچنین یک سالن ورزشی چند منظوره در یکی از روستاها با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با زیربنای ۸۵۰ مترمربع و ۴ مدرسه با ۸ کلاس درس با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و گاز رسانی به ۵ روستا با ۱۳ هزار و ۱۹۰ متر لوله گذاری و بهره مندی ۲۲۶ خانوار با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.
او گفت:

نخشی‌پور گفت:۴ طرح بخش خصوصی نیز شامل کارخانه تولید کشمش، گلخانه کشت نشا، تولیددفتر مدارس و مجتمع تفریحی گردشگری با اعتبار کلی ۱۷۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از یکصد نفر به بهره برداری می‌رسند.

نخشی‌پور بیان کرد: در ایام دهه مبارکه فجر ۱۲۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی شامل برگزاری مسابقه قرآن کریم، مسابقات ورزشی، غبارروبی مزار شهداء و دیدار با خانواده های معظم شهداء، توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی ، رژه خودرویی و برگزاری یادواره شهداء اجرا خواهند شد.

صداوسیما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا