توقف بیت کوین در کانال 20 هزار دلاری/ قیمت 27 شهریورماه

بیت کوین همچنان در کانال 20 هزار دلاری دست و پا می‌زند و در این محدوده قیمت نوسانات اندکی دارد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 25 دلار بالا رفته و به مرز 20 هزار و 50 دلاری رسیده است.

به نظر تحلیلگران با وجود شرایط سخت اقتصادی و تداوم برنامه‌های پولی بانک مرکزی آمریکا برای کنترل تورم، اما هنوز نشانه‌هایی درباره صعود مجدد قیمت بیت کوین وجود دارد. رویداد هاوینگ یکی از عواملی است که بیشتر تحلیلگران معتقدند در آینده نزدیک به بازار نزولی بیت کوین پایان خواهد داد. براساس گزارش ارز دیجیتال، در همین راستا، جاش راجر، معامله گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال در توئیتی اعلام کرده که احتمالا رشد قیمتی بیت کوین از سال 2024 و درست بعد از رویداد هاوینگ آغاز خواهد شد.

در کل رویداد هاوینگ برای رمزارزهای مهم بازار اهمیت دارد. زیرا این اتفاق بر رفتار قیمتی یا پرایس اکشن موثر خواهد بود و از همین منظر هاوینگ همواره باعث رشد نرخ انواع رمزارزها در مقاطع زمانی مختلف شده است.

بیت کوین طی چند روز اخیر توانسته محدوده قیمتی بالای 20 هزار دلار را حفظ کند. دیگر رمزارزها نیز تغییر قیمتی چندانی نداشته و در همان محدوده‌های قبلی اندکی جابجا شده‌اند.

امروز ارزش بازار رمزارزها نسبت به روز قبل 4 درصد رشد پیدا کرد و به مرز 1.07 تریلیون دلار رسید. ارزش معاملات دیفای نیز 6 میلیارد دلار و معاملات استیبل کوین‌ها نیز 80 میلیارد دلار برآورد شد.

همچنان وضعیت بازار رمزارزها مشخص نیست و هیچ پیش بینی دقیقی درباره ادامه روند این بازار وجود ندارد. به همین دلیل کارشناسان به معامله گران توصیه می‌کنند همواره گام به گام پیش رفته و شرایط را به صورت مداوم مورد بازبینی قرار دهند. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای ارزیابی و خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها است که بیشتر از چهار سال خدمات مناسبی را در حوزه ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه داده است. افراد به راحتی با چند کلیک امکان ورود به سایت یا دانلود اپلیکیشن اوکی اکسچنج را داشته و می‌توانند بالغ بر 700 رمزارز را از طریق درگاه خرید و فروش کنند. ضمنا در این مسیر تیم اوکی اکسچنج پشتیبان مشتریان هستند و به صورت آنلاین به تمامی سوالات و مشکلات کاربران را پاسخ می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا