راه اندازی بازارچه صنایع‌دستی در روستای «کاج» همدان

همدان – رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درگزین گفت: یک بازارچه صنایع‌دستی در زمینی به مساحت سه هکتار و با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در روستای هدف گردشگری «کاج» احداث می‌شود.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛  به‌نقل ازروابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، شهروز کهیایی با تأکید بر جایگاه شهرستان درگزین در حوزه صنایع‌دستی، عنوان کرد: ایجاد بازارچه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی از نیازهای هنرمندان این منطقه است که امیدواریم با حضور بخش خصوصی تعاونی هنرمندان روستای کاج، به‌زودی شاهد ایجاد یک سایت کارگاهی و نمایشگاهی و بازارچه‌ دائمی صنایع‌دستی باشیم.

وی ادامه داد: ایجاد بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی، حمایت از بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات از جمله اقداماتی است که در حوزه صنایع‌دستی در این شهرستان دنبال خواهیم کرد.

رئیس میراث‌فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درگزین اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه فعالان حوزه صنایع‌دستی، عرضه و فروش تولیدات و نیز بازاریابی محصول است که ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی تا حدودی این دغدغه‌ها را برطرف می‌کند.

وی اضافه کرد: روستای کاج  یکی از مراکز مهم تولیدات خراطی در استان همدان است و امیدواریم با حمایت و مشارکت مسئولان و فعالان این عرصه در سال جهش تولید، شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی این تولیدات باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا