ساده‌ترین راه خرید اقساطی آیفون ۱۲

وقتی صحبت از قیمت خوب می کنیم، منظور ما با در نظر گرفتن ویژگی های عالی آیفون ۱۲ است که سبب می شود قیمت آیفون ۱۲ برای ما خیلی بالا به نظر نرسد.

مروری بر جدیدترین سری گوشی های آیفون و قیمت آیفون 12

شرکت اپل در سال ۲۰۲۰، از سری جدید گوشی های آیفون خود به نام آیفون ۱۲ رونمایی کرد. با وجود ویژگی های برتر گوشی های آیفون ۱۲ در مقایسه با سری آیفون های ۱۱، قیمت ایفون ۱۲ پرومکس به عنوان گران ترین این خانواده از گوشی های اپل، از آیفون ۱۱ پرومکس، نزدیک به ۵۰ دلار آمریکا ارزان تر است. البته شاید فقدان شارژر و هندزفری در بسته بندی این گوشی های جدید آیفون، یکی از دلایل این قیمت پایین باشد اما با ویژگی های عالی مثل قابلیت اتصال به شبکه 5G یا نسل پنجم اینترنت، پردازنده‌ قدرتمند A14 Bionic اپل و حافظه داخلی که در مدل های پرو و پرومکس تا ۵۱۲ گیگابایت نیر می رسد، قیمت آیفون 12 خیلی خوب به نظر می رسد.

البته وقتی صحبت از قیمت خوب می کنیم، منظور ما با در نظر گرفتن ویژگی های عالی آیفون ۱۲ است که سبب می شود قیمت آیفون ۱۲ برای ما خیلی بالا به نظر نرسد. با این حال، پرداخت قیمت بالای این گوشی ها برای خیلی از طرفداران آیفون کمی دشوار است. به همین دلیل شرکتی به نام بازرگانی سیب، امکان خرید آیفون ۱۲ پرومکس، پرو، آیفون 12 معمولی و مینی را به صورت اقساطی برای مشتریان خود فرآهم آورده است.

 

خرید آیفون ۱۲ پرومکس و دیگر آیفون ها از بازرگانی سیب

با توجه به قیمت بالای آیفون 12، شاید بهترین راه برای خرید آن، به صورت اقساطی باشد. به همین دلیل، شرکت بازرگانی سیب جهت رفاه حال مشتریان خود، این امکان را فرآهم آورده است که شما خرید آیفون 12 پرو مکس و دیگر آیفون ها را به صورت نقد و اقساط انجام دهید. نکته جالب اینکه برای خرید اقساطی آیفون از این شرکت، نیازی به ضامن ندارید.

برای این کار کافی است سری به وبسایت بازرگانی سیب به نشانی  بزنید. در صفحه اصلی این وب سایت می توانید با استفاده از سیستم محاسبه گر اقساط، با تعیین میزان پیش پرداخت (حداقل ۴۰ درصد مبلغ کل گوشی) و تعداد اقساط (حداکثر ۱۲ ماه) مبلغ قابل پرداخت در هر قسط و مبلغ نهایی را مشاهده کنید.

در صورتی که شرایط خرید آیفون ۱۲ یا هر کدام از آیفون های دیگر برای شما مناسب بود، کافی است یک تماس تلفنی با بازرگانی سیب بگیرید و یک نوبت خرید حضوری رزرو کنید. زمانی که نوبت شما فرا برسد، با در دست داشتن یک دسته چک صیاد، گردش حساب متصل به دسته چک (پیامکی یا پرینت گرفته شده) به همراه صاحب حساب دسته چک صیاد (در صورتی که دسته چک متعلق به خودتان نباشد) و کارت ملی او به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کرده ظرف تنها ۴۵ دقیقه فرآیند خرید آیفون ۱۲ پرومکس یا هر کدام از آیفون های دیگر، تکمیل می شود.

ساده‌ترین راه خرید اقساطی آیفون ۱۲ 

استفاده از طرح تعویض آیفون برای خرید آیفون ۱۲ پرو و دیگر آیفون ها

یکی دیگر از تسهیلات بازرگانی سیب برای خرید گوشی های گران قیمت اپل مثل آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرومکس، طرح تعویض آیفون است. در این طرح خریدار می تواند با تحویل گوشی آیفون کنونی خود به فروشگاه بازرگانی سیب، مقداری اعتبار خرید دریافت کند. میزان اعتبار خرید توسط کارشناسان بازرگانی سیب تعیین می شود. با این اعتبار خرید می توانید بخشی از مبلغ پیش پرداخت و همه یا بخشی از اقساط خود را پرداخت کنید. برای مثال اگر بخواهید آیفون ۱۲ پرو را به صورت اقساطی و با کمک اعتبار خرید گوشی ‌آیفون ۱۱ خود بخرید، باید گوشی آیفون ۱۱ را تحویل دهید، ۴۰ درصد مبلغ آیفون ۱۲ پرو را به صورت نقدی پرداخت کنید و برای پرداخت مابقی مبلغ، از اعتبار خریدی که با تحویل آیفون ۱۱ خود به دست می‌آورید، استفاده نمایید.

فرآیند خرید آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب

برای خرید آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرومکس یا هر کدام از گوشی های آیفون، با همراه داشتن مدارکی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، به فروشگاه بازرگانی سیب مراجعه کرده و پس از انجام فرآیند خرید که معمولا کمتر از ۴۵ دقیقه طول می کشد، گوشی آیفون ۱۲ به صورت رجیستر شده و با یک قاب و یک محافظ صفحه نمایش رایگان، به شما تحویل داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا