حمایت 400 میلیاردی بانک کشاورزی از شرکت توسعه فرآورده‌های غذایی

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ بانک کشاورزی، با اعطای تسهیلاتی به مبلغ 400 میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت توسعه فرآورده‌های غذایی مانی نقش موثری در حمایت از تولید، صادرات و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، توجه به بازار تقاضای داخلی برای انواع خشکبار و آجیل و ایجاد قابلیت رقابت با محصولات خارجی در بازارهای جهانی، لزوم اجرای طرح های فرآوری و بسته بندی بهداشتی محصولات غذایی را بیش از گذشته نمایان ساخته است.
یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید، بسته بندی و صادرات انواع خشکبار در کشور، شرکت توسعه فرآورده های غذایی مانی است که در زمینی به مساحت 196هزار متر مربع در شهر مراغه در استان آذربایجان شرقی واقع است و نقشی برجسته در صنعت غذایی کشور و سهم عمده ای در بازار خشکبار و تولیدفرآورده های غذایی کشور دارد.
به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این بانک با اعطای تسهیلاتی به مبلغ 400میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت توسعه فرآورده های غذایی مانی نقش موثری در حمایت از تولید ،صادرات و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.
بر اساس این گزارش ،این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه 120هزار تن، زمینه اشتغال 700نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است. این گزارش می افزاید، از جمله محصولات کارخانه، تولید و بسته بندی فرآورده های غذایی (آجیل و خشکبار) مانی می توان به پسته، انجیرخشک، توت خشک، خرما خشک، کشمش، مغز گردو و بادام، فندق با پوست، زردآلو وآلبالو خشک، مغز تخمه آفتابگردان، مخلوط میوه خشک، آجیل مخلوط و… اشاره کرد.

خبرگزاری آریا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا