گردنبد طلای ۴۰ میلیون تومانی در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا پیداشد

گردنبد طلایی که بیش از ۴۰ میلیون تومان ارزش داشت در یکی از فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان یافته شد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ بنا به اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا؛ ایمان محمدیان مسئول فروش فروشگاه و محمدجُر غرفه‌دار، از کارکنان فروشگاه کنارک استان سیستان و بلوچستان کیف دستی حاوی گردنبد طلا را در این فروشگاه یافتند.

مسئول فروش در فروشگاه اتکا کنارک در مورد یافتن کیف حاوی گردنبد طلا گفت: به محض یافتن کیف، مسئولین فروشگاه را در جریان قرار دادیم.

وی ادامه داد: شماره تماسی داخل کیف حاوی گردنبد طلا وجود نداشت و به همین دلیل شماره تماس خود را همراه یادداشتی بر روی درب ورودی فروشگاه نصب نمودم.

محمدیان گفت: روز ۱۵ بهمن ماه فردی به فروشگاه مراجعه کرد و با دادن نشانی کیف به ایشان تحویل داده شد.

مشتری فروشگاه اتکا؛ محسن احمدی مقدم این اقدام را نشان از صداقت و درستکاری کارمندان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا دانست و گفت: از تمام زحمتکشان در فروشگاه‌های اتکا سراسر کشور تشکر و قدردانی دارم.

وی از همکاری و فضای صمیمانه‌ای که در فروشگاه‌های اتکا وجود دارد سخن گفت و ادامه داد: برخورد خوب و مناسب با مشتریان؛ محیطی برای یک خرید امن از مهمترین مشخصه‌ها در فروشگاه‌های اتکا است.

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا از تمام همکاران در فروشگاه‌های اتکا سراسر کشور، مخصوصا همکاران در فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان تشکر کرده و دوام توفیقات خدمت به مشتریان و خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح را از خداوند بزرگ مسئلت دارد.

شهر کنارک یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا