کشف قاچاق محموله 220 ميلياردي در فرودگاه امام خميني

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف محموله تبلت قاچاق به ارزش 220 میلیارد ریال با تلاش پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مهری گفت: در اجرای سیاست‌های مقابله‌ای با ورود کالای قاچاق از طریق مرز‌های هوایی کشور، همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی، کارشناسان پلیس مستقر در گمرک تجاری فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) موفق به شناسایی و کشف تبلت‌های قاچاق شدند.
وی افزود: در پی بررسی بار‌های خروجی از فرودگاه، مشخص شد 33 پالت بار حاوی تبلت و قطعات مربوط که توسط دو دستگاه تریلر بارگیری و در حال خروج از گمرک فرودگاه است با اسناد ارائه شده مطابقت نداشت و دارای مغایرت تعرفه‌ای بود.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، تریلر‌ها و اقلام مکشوفه، توقیف و به همراه متهم اصلی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا، ارزش تبلت‌ها را 220 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شرکت وارد کننده محموله با جعل نامه یکی از نهاد‌های دولتی قصد ترخیص کالا‌ها
را داشت که با تیزهوشی همکارانم در پلیس فرودگاه ناکام ماند.
سردار مهری خاطرنشان کرد: از زمان استقرار پلیس در گمرک تجاری فرودگاه حضرت امام (ره) اقدامات بسیار خوبی برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق و فاقد مجوز به کشور صورت پذیرفته است که از تلاش و تیزهوشی همکارانم قدردانی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا