پیش قیمت خودرو تا پایان سال

با وجود نوسان در نرخ برخی خودروها، فعالان بازار خودرو همچنان معتقدند این بازار به ثبات نسبی رسیده و تا شب عید شاهد تغییر نرخ قابل توجهی در بازار نخواهیم بود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ نعمت الله کاشانی نسب، نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این مورد با بیان اینکه بازار خودرو مدتی است به ثبات رسیده است، گفت: افزایش یا کاهش چشمگیری در قیمت‌های بازار خودرو نداشته‌ایم و قیمت‌ها در وضعیت ثابتی قرار دارند.

وی با اشاره به اهمیت رشد تیراژ تولید خودرو در وضعیت قیمتی بازار، ادامه داد: نرخ خودروهای وارداتی نیز در صورت آزاد شدن واردات، کاهش خواهد یافت.

به گفته وی درحال‌حاضر تقاضا برای خرید خودروهای کارکرده در بازار نسبت به قبل افزایش داشته و خریداران کمتری در پی خودروهای صفر کیلومتر هستند.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو نیز در این مورد به فارس گفت: با توجه به ثبات نسبی در نرخ ارز، نرخ خودرو نیز تغییر چندانی نداشته و بازار تقریبا باثبات است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم تا شب عید نوسان چندانی در بازار خودرو نداشته باشیم مگر این که نرخ دلار تغییر قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشتریان و خریداران بازار خودرو در حال افزایش هستند، گفت: به دلیل نبود مشتری و خریدار در این بازار، خرید و فروش تقریبا قفل بود اما درحال‌حاضر تقاضای کاذب در بازار فروکش کرده و خریداران واقعی وارد بازار شده‌اند.

 

فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا