همه بازی‌های جذابی که در سال 2021 عرضه خواهند شد

بازی های PC در سال 2021 لیستی شلوغ را برای گیمرها در بر دارد. در سال 2021 بازی‌هایی که عرضه‌ی آنها به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا از سال 2020 به تأخیر افتاده‌اند صفی طولانی را تشکیل داده‌اند و تعداد بازی‌هایی که در سال 2021 عرضه خواهند شد بسیار زیادند.

اگر بازی‌هایی که خود را در تقویم امسال جای داده‌اند را کنار عرضه‌ی کنسول‌های PS5 و Xboxهای سری X و S قرار دهیم، سال 2021 سالی شلوغ برای گیمرهای کنسول و PC خواهد بود.

البته با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و خانه‌نشین شدن توسعه‌دهندگان بازی و کاهش کارایی آنها به خاطر دورکاری، ظاهراً هنوز هم زمان زیادی لازم است تا شاهد پایان به تأخیر افتادن بازی‌ها باشیم.

لیست بازی های PC در سال 2021

Far Cry 6

Far Cry 6 El Presidente Antón Castillo

داستان این بازی در جزیره‌ای تخیلی از دریای کارائیب به نام “یارا” اتفاق می‌افتد، شخصیت شرور اصلی این بازی(El Presidente Antón Castillo) توسط جانکارلو اسپوزیتو(بازیگر Breaking Bad) بازی شده است.

بیشتر بخوانید: Far Cry 6 به شکل رسمی معرفی شد – درخشان و فوق العاده

Hitman 3

Hitman 3

مأمور 47 برای انجام قتل‌های حرفه‌‎ای خود برگشته و داستان هیتمن 2 ادامه خواهد داشت، نقشه‌ی دو بازی قبلی هیتمن هم قابل بازی خواهد بود. اخیراً نیز اعلام شد که موتور این بازی توانایی اجرای زنده‌ی 300 شخصیت NPC را به طور همزمان داراست.

بیشتر بخوانید: هیتمن 3 در Epic Store

Halo infinite

Halo infinite

Master chief برگشته است تا در بازی بعدی استودیوی 343 Industries شرکت کند. دار و دسته‌ی تبعیدشدگان(The Banished) هم برگشته‌اند تا با Chief درگیر شوند. بخش multiplayer این بازی رایگان خواهد بود و فقط برای بخش تک نفره باید هزینه کرد.

بیشتر بخوانید: تریلر Halo Infinite و تأخیر یک ساله در زمان انتشار بازی Halo Infinite

Deathloop

Deathloop

استودیو Arkane با بازی اول شخص دیگری آمده که سیگنال خوبی را نشان می‌دهد، داستانی که در آن شخصیت بازی 24 ساعت فرصت دارد تا تمام 8 هدف خود را بکشد یا اینکه باید از اول شروع کند.

Elden Ring

Elden Ring

طبیعتاً بازی RPGای که در ساخت آن از خالق سریال GoT کمک گرفته شده باید کمی دیرتر عرضه شود، هرچند که می‌توان با اطمینان امیدوار بود که در سال 2021 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازی Elden Ring ساخته جورج آر.آر. مارتین و هیدتاکا میازاکی در E3 معرفی شد + تریلر بازی

Resident Evil Village

Resident Evil Village

در ادامه‌ی داستان قسمت هفتم رزیدنت اویل، Ethan Winters به دنبال شناخت خطری جدید در روستایی غیرعادی داستان این بازی را شکل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تریلر معرفی Resident Evil 8 Village – دهکده‌ای تاریک و شوم در انتظار شماست

New World

New World MMO

یک بازی MMO که توسط شرکت آمازون پشتیبانی شده است و برای مدتی طولانی در دست توسعه بوده است.

بیشتر بخوانید: توافق Amazon Games با Smilegate RPG

Gotham Knights

Gotham Knights Red Hood

بتمن مرده است و دوستان اصلی بتمن حالا باید جای خالی آن را پر کنند، این بازی توسط همان استودیویی توسعه یافته که در سال 2013 بازی Arkham Origins را در کارنامه دارد، در طی بازی بین 4 شخصیت اصلی بازی جابجا خواهید شد و به صورت دو نفره نیز می‌توانید بازی کنید.

بیشتر بخوانید: بازی Gotham Knights با برخورداری از حالت گروهی معرفی شد: گاتهام بعد از مرگ بتمن

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

ادامه داستان بازی قبلی در سبک RPG، فرقه‌ی‌ای خون آشام در خیابان‌های سیاتل و در حال تعامل و درگیری با فرقه‌های خون آشام دیگر!

بیشتر بخوانید: عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تا نیمه دوم 2021 منتشر نخواهد شد

Ruined King

Ruined King

یک spinoff از داستان League of Legends که اینبار به شکل RPG درآمده است. شخصیت هایی که از نسخه اصلی بازی به این بازی راه پیدا کرده‌اند شامل Miss Fortune، Illaoi، Braum، Yasuo، Ahri و Pyke هستند.

بیشتر بخوانید: Riot Games از بازی Ruined King: A League of Legends story رونمایی کرد

Age of Empires 4

Age of Empires 4

از زمان اعلام شروع توسعه‌ی این بازی زمان زیادی گذشته و تاکنون نیز زیاد خبرساز نبوده است، بالاخره قرار است کمپانی Relic این بازی‌ را منتشر کند، افراد زیادی از سری بازی‌های Age of Empires خاطره دارند.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت رسما تولید بازی Age of Empires 4 را اعلام کرد

بازی های زیاد دیگری نیز در سال 2021 برای PC منتشر خواهند شد که از بین آنان می‌توان به بازی های زیر اشاره نمود:

Little Nightmares 2

Little Nightmares 2

اگر قسمت قبلی بازی را دیده باشید باید گفت که قطعاً تجربه‌ی جدیدی از سبک وحشت داشته‌اید، قسمت دوم بازی را هم می‌توانید با همان میزان از وحشت و ترس بازی کنید.

قسمت قبلی این بازی: گیم‌پلی جدیدی از بازی Little Nightmares منتشر شد

Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

Werewolf: The Apocalypse - Earthblood

شما در نقش فردی به نام Cahal می‌توانید رویای تبدیل شدن به یک گرگینه یا یک گرگ را در این بازی ببینید، هر سه فرم انسان، گرگ و گرگینه را از Cahal خواهید دید.

The Medium

بازی ژانر وحشت - The medium

بازی ژانر وحشت که تخیل هم با آن مخلوط شده و با معماهایی روبرو می‌شوید که در جایی بین رویا، تخیل و دنیای موازی قرار گرفته‌اند.

Hellish Quart

Hellish Quart

این بازی در دل قرن هفدهم میلادی و در دوئل‌های خونینی که با شمشیر و اسلحه بودند اتفاق می‌افتد، یک شبیه‌ساز شمشیربازی.

بازی Nioh 2 برای PC

بازی Nioh 2 برای PC

می‌توان این بازی را به عنوان نسخه‌ای تخیلی‌ از بازی Ghost of Tsushima در نظر گرفت(هر چند که قسمت قبلی بازی Nioh خیلی قبلتر منتشر شده است)

یک RPG با حال و هوای سامورایی‌ها و Dark Souls که در آن با موجودات تخیلی، ارواح و فرشته‌ها سر و کار دارید و قرار است نسخه‌ی PC و کامل این بازی در سال 2021 عرضه شود.

همانطور که اشاره کردیم دورکاری طراحان و توسعه‌دهندگان استودیو‌ها باعث به تأخیر افتادن تعدادی از بازی‌های سال 2020 تا امسال شده است. نتیجه‌ی همین موضوع زیاد شدن بازی های جدید 2021 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا