نهاوند در زمینه تامین روغن مشکلی ندارد

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: در زمینه تامین روغن مردم نهاوند هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ نقی کاکاوند درگفتگو باخبرنگاران امروز  در نهاوند اظهار کرد: با توجه به وجود فعال بودن خط تولید کارخانه روغن نهاوند کار توزیع این محصول به صورت روزانه انجام شده و این کارخانه قابلیت تامین نیاز شهرستان را دارا بوده و علاوه بر آن می‌تواند بخشی از نیازهای شهرهای استان همدان و دیگر شهرهای غرب کشور را تامین کند.

وی افزود: کار توزیع روغن در سطح شهرستان توسط ماشین سیار کارخانه روغن نگین انجام می‌شود و حتی اگر کسانی بخواهند می توانند نسبت به تهیه روغن از درب کارخانه اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند افزود: از سوی کارخانه روغن نهاوند روزانه هشت الی ۱۰ تن روغن بین مغازه‌داران شهرستان توزیع می شود که این مساله می‌تواند نیاز مردم را برآورده کند.

وی در خصوص علت کمبود روغن گفت: با توجه به اینکه برخی از مردم به خرید برندهای خاصی از روغن عادت کرده که این نوع مارک‌ها در حال حاضر در بازار کم هستند و مشتریان هنگام خرید می‌بایست خرید اجباری از کالاهای دیگر داشته باشند لذا این وضعیت مردم را از خرید روغن خاص منصرف می‌کند.

کاکاوند در پایان سخنانش افزود: مردم نباید نگران کمبود روغن باشند زیرا با وجود کارخانه روغن نهاوند به عنوان تنها کارخانه استان نیازهای شهرستان تامین می‌شود.

 

فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا