۲۵ واحد در شهرک گلخانه‌ای نودهک در دست ساخت است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین گفت:با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی، ۲۵ واحد تولید محصولات کشاورزی در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان در دست ساخت است.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ محمدرضا حسینی روز شنبه  اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی ساخت این واحدهای گلخانه ای از ۱۰ تا ۵۰ درصد متغیر است و پیش بینی می شود برخی از آنها در سال آینده به مرحله بهره برداری برسند.

این مسوول گفت: اراضی فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان به میزان ۶۳ هکتار به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شده است و ۵۲ سرمایه گذار برای احداث واحدهای گلخانه ای در فاز اول این شهرک جذب شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی قزوین گفت: سرمایه گذارانی که در این شهرک زمین دریافت کرده اند تا ۶ ماه پس از واگذاری اراضی مهلت دارند تا برای ساخت و ساز اقدام کنند در غیر این صورت اراضی اختصاص داده شده به آنها خلع ید شده و به سرمایه گذاران جدید واگذار می شود.

حسینی یادآور شد: زیرساخت های لازم در شهرک گلخانه ای نودهک با اعتبارات دولتی به منظور جذب سرمایه گذار در بخش کشاوزی گلخانه ای فراهم شده است.

ایجاد شهرک گلخانه ای نودهک از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قزوین در سال ۹۵ به شمار می رود.

به گفته مسوولان جهاد کشاورزی قزوین، ظرفیت تولید محصولات گلخانه‌ای استان با راه‌اندازی طرح های تولیدی در شهرک گلخانه نودهک به ۲۵ هزار تن در سال افزایش می‌یابد که بیش از ۲ برابر رقم فعلی است.

 

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا