آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 1400 از اول اسفندماه در شهرکرد

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 1400 از اول اسفند در این شهرستان، گفت: این طرح در قالب اکیپ‌های مشترک توسط بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و قرارگاه 17 ربیع اجرا می‌شود.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ از شهرکرد، سپنتا حبیبی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان شهرکرد، با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 1400 در شهرستان شهرکرد، گفت: این طرح از اول اسفندماه در قالب اکیپ‌های مشترک توسط بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و قرارگاه 17 ربیع اجرا می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد ادامه داد: 20 بازرس از اداره کل صنعت، معدن و تجارت، 5 بازرس از اتاق اصناف و 30 بازرس از قرارگاه 17 ربیع در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت گروهی و انفرادی طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید را انجام می‌دهند.

وی افزود: طرح ضربتی الصاق برچسب بر روی کالاها و همچنین طرح ویژه نظارتی نوروز 1400  در شهرستان شهرکرد از ابتدای اسفندماه اجرا می‌شود.

کمبودی در اقلام اساسی شب عید نداریم

حبیبی با بیان اینکه در خصوص تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید هیچ‌گونه کمبودی در شهرستان نداریم، اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با جهادکشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در خصوص عرضه برنج، شکر و روغن انجام شده است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی توضیح داد: گوشت مرغ با قیمت مصوب در بازار عرضه و با متخلفین در این حوزه برخورد جدی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد گفت: طرح لیبل‌کردن تخم مرغ تنظیم بازار توسط پشتیبانی امور دام استان در شهرستان شهرکرد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: گوشت قرمز گوساله و گوسفندی با قیمت مصوب صنعت، معدن و تجارت به بازار عرضه می‌شود و کمبودی وجود ندارد.

حبیبی افزود: تأمین و توزیع میوه مورد نیاز شب عید خانوارهای شهرستان شهرکرد نیز در دستور کار ستاد تنظیم بازار شهرستان شهرکرد قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: اقلام اساسی مورد نیاز ایام پایانی سال جهت مصارف خانوار، صنف و صنعت توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان پیگیری و تأمین می‌شود.

 

فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا