عرضه روغن موتور با همکاری وزارت صمت در پایانه‌ها

عرضه روغن موتور با همکاری وزارت صمت در پایانه‌ها

به گزارش «نبض‌تجارت»؛  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی حاشیه جلسه مشترکی که با وزارت صمت داشت، گفت: وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت با توجه به ماهیت وجودی که دارند تا حدود زیادی لازم و ملزوم یکدیگر هستند و این نیاز به برگزاری جلسات مشترک را ایجاد می‌کند‌. از جمله مواردی که امروز ارزیابی شد مشارکت معادن و جا نمایی کارخانجات بزرگ بود تا به گونه ای  تنطیم شود که به شبکه ریلی نزدیک باشد و مشارکت داشته باشند در توسعه شبکه ریلی تا خیلی زود سهم بار راه‌آهن را که امروز به ۵۰ میلیون تن در سال رسیده از ۱۰۰ میلیون تن در سال عبور بدهیم.

او با تاکید بر تفکر مشابه وزارت صمت در توسعه ریلی ادامه داد: محور دوم نوسازی ناوگان جاده‌ای ریلی و دریایی بود تا هم صنعت کشور و هم ناوگان ما توسعه پیدا کنند. مباحث مختلفی از جمله تنظیم بازار و وظایف شورای عالی هماهنگی ترابری مورد بررسی قرار گرفت.

اسلامی با اشاره دستورات رهبری و ریاست جمهوری گفت: این هفته دهمین جلسه کارگروه ویژه حمل و نقل را برگزار کردیم تا مسائل مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار بگیرد. سهم قطعات تقلبی در بازار بسیار زیاد است و قیمت‌های برخی از آن‌ها بسیار غیر قابل قبول است. نظارت بر این قیمت‌ها در محدوده وظایف وزارت صمت نبوده پس این قطعات شناسایی و شناسه گذاری شدند تا با نشان دار شدن آن‌ها را کنترل کنیم. کمبود روغن هم مشکل دیگری بود که با مشارکت وزارت صمت تصمیم به توزیع روغن در پایانه‌ها و کنترل سطح عرضه گرفتیم.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره مشکلات ستاد تنظیم بازار در مساله لجستیک گفت: ما همواره به وزارت صمت تاکید داشتیم که ایجاد قدرت برند و قدرت لجستیک دو بازوی قدرتمند برای شکوفایی اقتصادی است. ما تمام عیار برای ایجاد قدرت لجستیک و توسعه نظام هوشمند در جا به جایی بار اعلام آمادگی می کنیم  تا با بهینه سازی قیمت و بهبود جایگاه برند ایرانی اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا