ممنوعیت سفر به انگلیس تا ٢٠ اسفند تمدید شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ممنوعیت پروازهای مستقیم و غیر مستقیم به انگلیس تا ٢٠ اسفند تمدید شد و احتمال تمدید آن تا پایان سال وجود دارد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ «محمد حسن ذبیخش» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا از تمدید محدودیت سفر به انگلیس برای سومین بار خبر داد و گفت: با توجه به رسیدن به دوره پیک شیوع کرونای انگلیسی احتمال زیاد وجود دارد که بعد از ٢٠ اسفند هم ممنوعیت سفر به انگلیس تمدید شود.

وی توضیح داد: سازمان هواپیمایی تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا است و تا برگزاری جلسه آینده که تصمیم نهایی گرفته خواهد شد، ممنوعیت سفر تا ٢٠ اسفند به طور قطعی  ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، ابتدای دی ماه و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان، ایران پروازهای خود را به لندن قطع کرد و بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا پروازهای انگلستان تا آخر دی‌ماه ممنوع شد. این ممنوعیت تا پایان بهمن‌ماه نیز مجددا تمدید شد.

سازمان هواپیمایی دی ماه امسال به تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی، خارجی و دفاتر فروش بلیت اعلام کرده است که فروش بلیت تهران – لندن اعم از مستقیم و غیرمستقیم برای جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی، ممنوع است.
بر اساس تصمیم جدید هم ایران همچنان نه مسافری از مبدا انگلیس را می‌پذیرد و نه امکان سفر از ایران به انگلیس تا روز ٢٠ اسفند وجود دارد.

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا