۳ میلیاردی سیگار و تنباکو قاچاق در تهران لو رفت

جانشین پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۳ میلیارد ریال سیگار و تنباکو قاچاق از انبار یک واحد صنفی در حوالی خیابان اسکندری خبرداد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛  سرهنگ “علی اصغر محمودیان” در تشریح جزییات این خبر ، بیان داشت: روز گذشته خبری مبنی  بر دپو مقادیر زیادی  سیگار و تنباکو قاچاق و غیر مجاز  در انبار یک واحد صنفی در حوالی خیابان “اسکندری”  در اختیار  کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.
وی  عنوان کرد:  با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان این پلیس، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی مالک واحد صنفی را  در دستور کار قرار دادند.
جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: پس از تایید صحت و سقم خبر و شناسایی مالک انبار واحد صنفی، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار این واحد صنفی اخذ شد.
محمودیان اظهار داشت: با هماهنگی های قضائی روز گذشته بیست و هشتم بهمن ماه تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی  تهران بزرگ به محل اعلامی اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و در بررسی های بیشتر از داخل این انبار ۲۴۵ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و یک هزار و ۹۲۰ بسته تنباکو قاچاق فاقد فاکتور و مجوزهای گمرکی و قانونی کشف کنند.
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال براورد کرده اند ، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

ایران آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا