آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب، از آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی خبر داد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ علی خدایی  اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی در حد فاصل بازه زمانی ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده از امروز (۵ اسفندماه) به صورت اینترنتی و از روز چهارشنبه (۶ اسفندماه) از طریق مراکز فروش بلیت آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: فروش اینترنتی بلیت همه مسیرها به غیر از شهر مقدس مشهد و بالعکس از جمله زنجان – تهران و بالعکس ساعت ۷ صبح، همه مسیرهای منتهی به مشهد مقدس از قبیل زنجان – مشهد و بالعکس به غیر از تهران – مشهد و بالعکس از ساعت ۱۲ ظهر و همه قطارهای مسیر تهران – مشهد و بالعکس از ساعت ۱۷ امروز آغاز خواهد شد.

خدایی با بیان اینکه متقاضیان می توانند برای دریافت بلیت اینترنتی به نشانی www.raja.ir مراجعه و بلیت‌ خود را تهیه کنند، اضافه کرد: فروش بلیت همه مسیرها از طریق مراکز فروش نیز از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه این هفته شروع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه سامانه صدای مسافر راه‌آهن با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به سؤالات هم‌وطنان و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات است، خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت مسافران و پیشگیری از شیوع کرونا، همه پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای مسافری اجرا می‌شود.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا