قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 چقدر است؟

قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 چند است؟ امروز چهارشنبه 6 اسفند بهمن 99 ، قیمت بیت کوین در حالی که روند صعودی و مثبت عجیب غریبی را پشت سر می گذاشت، روز گذشته بالاخره با ریزش سنگین سهامداران را متعجب کرد. در ادامه گزارش کاملی از قیمت بیتکوین در بازار خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد. در ادامه برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛  بیت کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال است که در سال های اخیر با رشد بسیار زیادی به همراه بوده است. بیت کوین و سایر رمز ارز ها امروزه به عنوان یکی از راه های سرمایه گذاری در بازار شناخته می شوند و افراد بسیار زیادی در این بازار سرمایه گذاری می کنند. روز گذشته بیت کوین ریزش شدیدی را تجربه کرد.

بیت کوین که در روز های گذشته تا مرز 58 هزار دلار هم پیش رفته بود، بالاخره با یک ریزش بسیار سنگین به مرز 46 هزار دلار سقوط کرد. اما شاهد حمایت هایی از این ارز بودیم و بیت کوین دوباره به کانال 50 هزار دلار بازگشته است. البته قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال به صورت لحظه ای تغییر می کند و ما در این مقاله تنها قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله را بررسی می کنیم.

قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند

  • قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند به دلار : $50,526 دلار
  • قیمت بیت کوین امروز چهارشنبه 6 اسفند به تومان : ۱,۳۵۳,۲۸۰,۷۶۷ تومان

بعد از ریزش های روز اخیر بیت کوین که قیمت آن را در یک ریزش سنگین و سقوط آزاد از 58 هزار دلار به 46 هزار دلار رسانده بود، امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 شاهد افزایش قیمت بیت کوین و ورود دوباره به کانال 50 هزار دلار می باشیم. قیمت ها در این مطلب هر یک ساعت به روز رسانی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا