راه‌اندازی پلتفرم تجارت بین‌المللی برای فروش کالاهای ایرانی

راه‌اندازی پلتفرم تجارت بین‌المللی برای فروش کالاهای ایرانی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فارس با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به راه‌اندازی پلتفرم آنلاین تجارت بین‌المللی برای فروش کالاهای ایرانی شد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛

فرزانه دانشمند، مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فارس در مورد پلتفرم آنلاین تجارت الکترونیک بین‌المللی، گفت: در این بازار اینترنتی، تولید کننده و تامین کننده کالاهای ایرانی تمامی فرآیندهای حمل، توزیع داخلی، حمل و نقل بین‌المللی، تامین درگاه‌های دریافت ارزی، بازپرداخت ارزی و ریالی و تمامی فرآیندهای لجستیک در چرخه فروش خرد و عمده ایرانی را به پلتفرم آنلاین تجارت الکترونیک بین‌المللی و شرکای تجاری آن واگذار کرده‌اند.

وی ادامه داد: این پلتفرم ابزار مدیریت فروش اینترنتی خرد و عمده کالاهای ایرانی است که با اتصال به درگاه دریافت و پرداخت ارزی (۱۶ ارز) و حمایت از زبان‌های مختلف زنده دنیا(۲۰ زبان) در اختیار تولیدکنندگان کوچک، متوسط و بزرگ برای جهانی‌سازی کالای ایرانی قرار می‌گیرد.

دانشمند، شعار این شرکت را «کالای ایرانی برای ایرانی و کالای ایرانی برای جهان» عنوان کرد و گفت: این پلتفرم ۶۰۰ کسب و کار مختلف خانگی و همچنین تولیدکنندگان داخلی را پوشش می‌دهد. ما در حوزه تولید هیچ انحصاری نداریم و هر نوع کالایی که تولید می‌شود را بعد از پایش و ارزیابی به منظور سطح‌بندی محصولات در پلتفرم برای فروش قرار می‌دهیم.

مجری طرح مشتریان خارجی این بازار اینترنتی را از کشورهایی نظیر قطر، عمان، افغانستان، تایلند، مالزی و اندونزی دانست و خاطر نشان کرد: محصول ما با حمایت صندوق نوآوری تولید شد و برای این منظور تسهیلات ۳ میلیارد تومانی در قالب تسهیلات نمونه‌سازی از صندوق نوآوری دریافت کردیم و در حال حاضر کمتر از ۹ ماه است که در مارکت ورود کرده‌ایم و ۴ هزار کاربر، ۱۵ هزار قلم کالای ایرانی و ۱۷۰۰ تامین‌کننده داریم. به غیر از موبایل و تبلت باقی محصولات، کالای ایرانی هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشمند از راه اندازی این پلتفرم در یک کشور دیگر تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: هدف ما از این اقدام صادر کردن پلتفرم به کشورهای دیگر و عرضه محصولات ایرانی به کشورهای دیگر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا