تولید نسل جدید تویوتا لندکروزر بر اساس عکس های جاسوسی

اخیرا عکس‌های جاسوسی از بدنه کاملا سفید تویوتا لندکروزر جدید منتشر شده است.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ اخیرا عکس های جاسوسی از بدنه کاملا سفید تویوتا لندکروزر جدید منتشر شده است و نشان می دهد این کارخانه خودروسازی به دنبال ساخت نسل بعدی لندکروزر است.  اکنون، یک رندر نشان می دهد که این شاسی بلند جدید در پوششی جدید آماده برای سواری در جاده است و البته تغییرات زیادی در جلو پنجره، شیشه و تزئینات نداشته است.

تویوتا در نسل بعدی لندکروزر یک بروزرسانی جدید، در جلو پنجره داشته و چراغ‌های جلو نیز کاملا جدید است. در عقب، تغییرات نیز بسیار ظریف است، نمای ستون D تغییر کرده ، چراغ‌های عقب ظاهری زاویه دارتر دارند و هاچ بک نیز دارای شکل قلمزنی‌تر است.

نسل بعدی لندکروزر بر روی همان قاب مدل قبلی سوار می‌شود. مهندسان تویوتا قصد دارند پیشرانه و سیستم تعلیق را به روز کنند تا SUV در بازار شلوغ همچنان رقابتی باشد.

گزارش شده است که لندکروزر جدید، موتور V۸ فعلی را به V۶ موجود کاهش می‌دهد. ظاهراً یک پیشرانه ۳.۵ لیتری توئین توربو، یک نوع ترکیبی از این نیروگاه وجود خواهد داشت و برخی بازار‌ها انتخاب توربودیزل ۳.۳ لیتری را دارند. تویوتا قصد دارد لندکروزر جدید را کمتر به عنوان یک SUV لوکس و بیشتر به عنوان یک آفرود واقعی معرفی کند، این احتمالاً به این معنی است که قیمت تا حدودی از هزینه شروع فعلی حدود ۸۵ هزار دلار کاهش می‌یابد.

نسل بعدی تویوتا لندکروزر ارائه شده بر اساس عکس جاسوسی

یک شایعه حاکی از آن است که لندکروزر جدید ممکن است در آوریل ۲۰۲۱ آغاز به کار کند. با این حال، SUV ممکن است یک سال در ایالات متحده تعطیل باشد، بنابراین ممکن است حداقل تا سال مدل ۲۰۲۳ به آنجا نرسد.

لندکروزر قصد ندارد جای لکسوس LX باشد و  در عوض، این مارک برتر، یک کراس اوور سه ردیف جدید با یک شاسی تک بدنه برای یک سواری بهتر دریافت خواهد کرد. اگرچه، یک مدل جداگانه نیز وجود خواهد داشت که این خودروساز در حجم کم به فروش خواهد رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا