مشخصات جدید هنسی مک لارن 765LT

مک لارن ۷۶۵LT هنسی، خودرویی با حداکثر قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار رونمایی شد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ مک لارن ۷۶۵LT با ۷۵۵ اسب بخار نیرو تولید می شود، این خودرو در ۲.۸ ثانیه به 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و با سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت جاده را می پیماید. سریعترین موردی که دیده شده، یک چهارم کیلومتر را در ۹.۳۷ ثانیه طی می‌کند.

در حال حاضر هنسی تصمیم گرفته است، کیتی را تولید کند که خروجی ۷۶۵LT را به ۱۰۰۰ اسب بخار می‌رساند. دیروز، تیونر تگزاس رسماً خبر جدید خود را برای ۷۶۵LT اعلام کرد که میزان تولید را تا ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. حال این وسیله نقلیه کاملاً عجیب و سریع که فقط در ۲.۱ ثانیه به 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت ۳۴۶ کیلومتر در ساعت است.

جان هنسی خاطرنشان می‌کند: ۷۶۵LT جدید در گذشته قدرت کافی نداشت اما اکنون آن را ارتقا داده ایم. در گذشته این خودرو قادر بود تا  ۷۶۵ اسب بخار نیرو تولید کند، این بدان معنی است که در حالت ذخیره نزدیک به ۸۶۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ارتقا ۷۶۵LT به ۱۰۰۰ اسب بخار، سرعت ۰-96 کیلومتر در ساعت را کاهش می‌دهد تا فقط در ۲.۱ ثانیه، به این سرعت برسد.

هنسی مک لارن 765LT را به 1000 اسب بخار افزایش داد

با پرداخت ۲۴۹۵۰ دلار می‌توانید فیلتر‌های هوای بهتر و ECU با برنامه‌ریزی جدید را دریافت کنید. این خودرو همچنین به سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و روغن‌های ضروری این پکیج مجهز شده است، این تغییرات برای بخش فنی بوده و باقی مواد بیشتر به بخش تزئینات مربوط می‌شوند که شامل نشان‌های HPE۱۰۰۰ هنسی برای بدنه است،  همچنین یک پلاک شماره‌دار روی داشبورد و پیشرانه نیز وجود دارد.

هنسی مک لارن 765LT را به 1000 اسب بخار افزایش داد

گفتنی است خودرو قبلی این کارخانه خودروسازی، ( ۷۶۵ LT ) از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۵۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته به چرخ‌ها فرستاده شده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

هنسی مک لارن 765LT را به 1000 اسب بخار افزایش داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا