روزانه ۱۲۰ تن مرغ منجمد در بازار همدان توزیع می‌شود

همدان – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بابیان اینکه تا ۲۵ اسفند روزانه ۱۲۰ تن مرغ منجمد در بازار همدان توزیع می‌شود؛ افزود: از ۲۵ اسفند تا پایان این ماه روزی ۲۰۰ تن مرغ منجمد از مرغداران تحویل می گیریم.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ حمیدرضا متین درباره وضعیت مرغ در همدان و نبود آن در بازار اظهار کرد: این موضوع که می‌گویند مرغ در مرغداری بود اما در بازار شاهد کمبود بودیم، ضعف سازمان صنعت، معدن و تجارت نیست بلکه برعکس است.

وی گفت: اگر سازمان صنعت، معدن و تجارت کنترل نمی‌کرد مرغ وارد بازار همدان نمی‌شد و به استان‌های دیگر می‌رفت چراکه قیمت مرغ در آن روزها با دیگر استان‌ها هفت هزار تومان تفاوت داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: این موضوع چند روز ادامه داشت و موضوع در ستاد تنظیم بازار مطرح و مقرر شد میانگین قیمت استان‌های دیگر در استان همدان لحاظ شود چراکه ما پایین‌ترین قیمت مرغ را در بین استان‌ها داریم.

وی عنوان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت شبانه‌روزی پای‌کار هستند و از پنجم اسفندماه نیز با ورود به مسئله توزیع مرغ و تخم‌مرغ ضمن جریمه کردن واحدهای متخلف تلاش شد مرغ باقیمت مناسب به دست مردم برسد.

متین با تشریح مشکلات موجود برای توزیع گوشت مرغ در استان همدان و پایین بودن قیمت گوشت مرغ در همدان نسبت به استان‌های دیگر بیان کرد: به مرغداران اعلام شده به ما ۲۵ تن مرغ دهید تا نیاز بازار استان همدان برطرف شود و بقیه را به خارج از استان صادر کنید.

وی با اشاره به اینکه از آن زمان تاکنون ۵۴ پرونده تخلف تشکیل‌ و مورد بررسی قرارگرفته است؛ اظهار کرد: عمده این پرونده‌ها که مربوط به ۲۱۲ واحد صنفی مرغ فروشی است که بنا بر گزارش‌هایی که از طریق مردم به سامانه ۱۲۴ اراه شده تشکیل‌ شده است.

وی با بیان اینکه در بخش مرغ منجمد نیز تا ۲۵ اسفند روزانه ۱۲۰ تن در بازار توزیع می‌شود؛ افزود: از ۲۵ اسفند تا پایان این ماه روزی ۲۰۰ تن مرغ منجمد را از مرغداران تحویل می گیریم.

بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا