مشکلات چهار واحد تولیدی استان همدان در ستاد تسهیل تولید رفع شد

همدان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از حل و فصل مشکلات چهار واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دستورات لازم برای گره گشایی از این واحدها صادر کرد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ «حمیدرضا متین» روز چهارشنبه اظهار داشت: این واحدها در زمینه محصولات چرم، تولید اسید، فروسیلیس و دارو در استان همدان فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۲ واحد در خصوص دریافت تسهیلات و تقسیط بدهی معوق با یکی از بانکهای استان دچار مشکلاتی بودند که دستورات لازم برای حل آنها صادر شد.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: یک واحد فروسیلیس برای آغاز فعالیت نیاز به تامین آب داشت که مقرر شد موضوع در شورای حفاظت منابع آب مطرح و تصمیم گیری شود.

متین تصریح کرد: واحدهای اسیدسازی درخصوص افزایش ناگهانی قیمت گوگرد دغدغه هایی دارند که مشکل یکی از این واحدها توسط اعضای ستاد تسهیل مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به تشکیل ۶۷ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری خواستار اجرای دقیق مصوبات این نشست تخصصی شد و از دستگاه های اجرایی و بانکها خواست به تصمیمهای اخذ شده در این ستاد همانند یک قانون تمکین کرده و در اسرع وقت آنها را اجرا کنند.

به گفته او، از ابتدای سال جاری تاکنون در حدود ۲۸۰ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان صادر شده که بخش زیادی از آنها به مرحله اجرا درآمده و گره از مشکلات تولیدکنندگان باز کرده است.

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا