عکس‌های جاسوسی از پیکاپ کوچک فورد ماوریک منتشر شد

عکس‌های جاسوسی از پیکاپ کوچک فورد ماوریک، چیز‌های زیادی را در مورد مدل این پیکاپ آینده فورد نشان می‌دهد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛  به تازگی عکس های جاسوسی از پیکاپ کوچک فورد ماوریک  منتشر شده و قرار است این پیکاپ سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود. این یک مدل کابین خدمه با ساختار تک بدنه است و تقریباً در اندازه برونکو اسپرت، اما به اندازه یک پیکاپ خواهد بود.

انتظار می‌رود اواخر امسال درباره ماوریک اطلاعات بیشتری بشنویم، زیرا انتظار می‌رود برای مدل ۲۰۲۲ وارد بازار شود.

این عکس‌های جاسوسی از زوایای مختلف مدل جدید را نشان می‌دهند و می‌توانیم ببینیم که این یک پیکاپ خدمه با چهره‌ای متفاوت خواهد بود. همچنین این عکس‌ها تأیید می‌کنند که ماوریک طراحی خود را با کراس اور‌های Escape و برانکو اسپورت به اشتراک گذاشته است.

عکس های جاسوسی از پیکاپ کوچک فورد ماوریک

در این خودرو، تنظیم تعلیق مستقل عقب به وضوح قابل مشاهده است. این نمونه اولیه همچنین دارای همان لاستیک‌های Falken Wildpeak ۱۷ اینچی است که در برانکو اسپورت Badlands موجود است. همچنین در همان کارخانه برانکو اسپورت در مکزیک در حال ساخت است.

صندلی های کوتاه ماوریک به کابین متصل است، زیرا این پیکاپ از ساختاری منحصر به فرد مانند هوندا ریج لاین و هیوندای سانتا کروز آینده برخوردار است. اما این مدل‌ها هر دو بر اساس SUV‌های سایز متوسط ​​ساخته شده اند، در حالی که برانکو اسپورت یک SUV جمع و جور است، بنابراین ماوریک کوچکتر خواهد بود.

به دلیل پلت فرم مشترک آن، ما انتظار داریم که پیشرانه‌های برانکو اسپورت نیز به ماوریک منتقل شوند. ۲.۰ لیتری چهار خطی توربوشارژ ۲۵۰ اسب بخاری اختیاری، با ۱.۵ لیتری ۱۸۰ اسب بخاری برای نسخه پایه ارزان‌تر ماوریک ، ​​امکان پذیر است. محرک چهار چرخ با داشتن یک مدل محرک جلو نیز استاندارد خواهد بود.

عکس های جاسوسی از پیکاپ کوچک فورد ماوریک

ماوریک  باید به طور قابل توجهی کوچکتر از Ranger و ارزان‌تر نیز باشد. فورد قبلاً گفته بود که این پیکاپ کمتر از ۲۰ هزار دلار قیمت گذاری خواهد شد، اما ما مطمئن نیستیم که این قیمت نهایی باشد،  عنوان شده که  قیمت پایه حدود ۲۵۰۰۰ دلار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا