طرح‌هایی که با حضور وزیر راه در فارس افتتاح می‌شود

شیراز- مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، دوشنبه ۲۵ اسفند در راس هیاتی به فارس وارد می‌شود و در سفری یک روزه، چند پروژه را افتتاح و در مراسم آغاز عملیات اجرایی چند طرح شرکت و از پروژه‌های حوزه راه دیدن می‌کند.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ جعفر زاهدی، دوشنبه افزود: افتتاح قطعه الف کمربندی شمال شرقی، افتتاح بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیر همسطح پیوند و افتتاح سالن ورزشی بین‌المللی شهر صدرا از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.
وی ادامه داد: همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری و عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا آغاز خواهد شد.
او اظهار داشت: بازدید از قطعه هفت آزاد راه شیراز – اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان فارس است.
زاهدی گفت: وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیداری را نیز با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز ارزش طرح‌های روز دوشنبه که با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان افتتاح می‌شود را  ۷۰۰ میلیارد تومان بیان کرد.
پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس به نقل از  محمود رضایی کوچی افزود: افتتاح چندین  پروژه‌ راهسازی در شهرستان های فارس به شکل ویدیو کنفرانس از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان فارس است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس درباره پروژه‌های قابل افتتاح در شهر صدرا گفت: مجموع ارزش روز این پروژه ها در شهر صدرا،  معادل ۲ هزار و ۸۰۰  میلیارد ریال مجموع ارزش روز پروژه های قابل کلنگ زنی ۱۱ هزار میلیارد ریال است.
رضایی ادامه داد: با توجه  به این واقعیت که سهم عمده ای از رونق تولید به بخش مسکن و ساختمان مرتبط است ،  اجرای برنامه اقدام ملی و تولید و عرضه مسکن به عنوان یکی از سیاست های محوری در حوزه راه و شهرسازی  تعریف شده است . این طرح با هدف رونق تولید و عرضه مسکن، کاهش التهاب بازار و جذب نقدینگی های سرگردان در دستور کارقرار گرفته است.
وی تصریح کرد : از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در تعهد و برنامه شرکت عمران شهرهای جدید ایران، سهم شهر جدید صدرا ۲۱ هزار  واحد مسکونی است.
شهر جدید صدرا در ۲۰ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا