معرفی ساعت هوشمند OnePlus در ۲۳ مارس

شرکت وان پلاس در رویدادی که در تاریخ ۲۳ مارس برگزار می‌کند سری جدید ساعت هوشمند خود را در کنار گوشی‌های هوشمندش معرفی می‌کند.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ سال‌ها است که درباره اولین ساعت هوشمند OnePlus صحبت‌هایی می‌شود. انتظار می‌رفت این ساعت سال گذشته و در کنار گوشی 8T وارد بازار شود، ولی این اتفاق نیفتاد. پیت لاو، مدیر عامل وان پلاس در ماه دسامبر گفت که این شرکت اولین ساعت هوشمند خود را در اوایل سال ۲۰۲۱ راه اندازی می‌کند. اکنون تصاویری از ساعت OnePlus منتشر و گفته شده این گجت در تاریخ ۲۳ مارس (سوم فروردین) همراه با سری OnePlus 9 در دسترس است.

ساعتی هوشمند که مراقب خواب کاربر است

وان پلاس یک کلیپ ویدئویی کوتاه در توئیتر به اشتراک گذاشت که شامل نظرات افرادی است که در مورد ساعت هوشمند این شرکت سوال می‌کنند. در این توئیت گفته شده که ساعت هوشمند به زودی عرضه می‌شود. وان پلاس به صراحت تاریخ رونمایی را ذکر نمی‌کند، اما به راحتی می‌توان گفت که ساعت در رویداد ۲۳ مارس معرفی می‌شود.

عرضه ساعت OnePlus در 23 مارس 3 فروردین

وان پلاس در پستی گفت: ” عضو جدید خانواده وان پلاس، وقت شناس است و حتی هنگام خواب از شما مراقبت می‌کند. ” این فرمول‌ها تأیید می‌کنند که OnePlus Watch دارای ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام و ردیابی خواب است، اما این تعجب آور نیست، زیرا بیشتر ساعت‌های هوشمند با این ویژگی‌ها ارائه می‌شوند.

هند اولین بازار ساعت‌های هوشمند OnePlus

در ماه ژانویه، دو نوع ساعت هوشمند OnePlus با شماره مدل W501GB و W301GB توسط اداره استاندارد هند (BIS) تأیید شدند، که نشان می‌دهد این گجت پوشیدنی تقریباً به طور قطع در هند راه اندازی می‌شود که بزرگترین بازار این شرکت است. حق ثبت اختراعی که توسط وان پلاس در آلمان ثبت شده، نشان می‌دهد که صفحه ساعت گرد است و دو نوع بند سیلیکونی این ساعت شبیه به Apple Watch است و مدلی بالاتر با بند چرم نیز معرفی شده است.

جزئیات مربوط به سخت افزار این ساعت هنوز مشخص نشده، ولی در نرم افزار، ساعت هوشمند OnePlus احتمالاً نسخه بسیار سفارشی Wear OS را اجرا خواهد کرد.

عرضه ساعت OnePlus در 23 مارس 3 فروردین

گفتنی است، در حالی که OnePlus هنوز اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند خود ارائه نداده، اما مسابقه‌ای را اعلام کرده که در آن ۹ برنده اولین ساعت هوشمند این شرکت جایزه را می‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا