قیمت گوشت کاهش یافت/ نرخ هر کیلو دام زنده ۵۹ هزار تومان

مدیر عامل اتحادیه دام سبک گفت: با ورود پشتیبانی امور دام، قیمت گوشت در بازار کاهش یافته است.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ افشین دادرس مدیر عامل اتحادیه دام سبک از روند کاهشی قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: با ورود پشتیبانی امور دام، قیمت گوشت در بازار کاهش داشته است که امیدواریم این روند در بازار ادامه یابد.

او قیمت کنونی هر کیلو دام زنده را ۵۵ تا ۵۹ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هر کیلو لاشه با نرخ ۱۱۵ تا ۱۳۰ هزار تومان در کشتارگاه و با احتساب ۱۰ درصد سود در خرده فروشی باید عرضه شود.

دادرس با بیان اینکه گوشت با نرخ‌های غیر منطقی در برخی مغازه‌ها عرضه می‌شود، گفت: دستگاه‌های نظارتی با اعمال نظارت بیشتر باید از گرانفروشی جلوگیری کنند و اجازه ندهند قیمت‌ها به شکل افسار گسیخته بالا رود.

مدیر عامل اتحادیه دام سبک با اشاره به اینکه مشکلی در تولید دام نداریم، بیان کرد: مشکلات نظام توزیع موجب شده التهاباتی در بازار رخ دهد، از این رو با اصلاح نظام عرضه، زنجیره‌های تولید و توزیع به یکدیگر نزدیک می‌شود که با این وجود سودجویی به حداقل خود می‌رسد.

او در پایان تصریح کرد: با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر بهبود معیشت مردم، مسئولان پای کار آمدند و اقدام به توزیع با نرخ مصوب کردند که امیدواریم این روند در بازار ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا