قیمت مرغ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار باشد

بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار کشور نرخ گوشت مرغ را تعیین کرده است گفت: مرغداری‌ها، کشتارگاه‌های طیور و واحدهای توزیع کننده باید قیمت گوشت مرغ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار عرضه کنند.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ سعید زرین‌فر در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر تامین مایحتاج مردم در آستانه نوروز عنوان کرد: گشت‌های نظارتی و بازرسی باید در این ایام پایانی سال، تقویت و با متخلفان برخورد قاطع شود.

وی با تاکید بر تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور افزود: باید دستورالعمل و مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور در زمینه نرخ گوشت مرغ اجرا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر بررسی میزان تحویل مرغ به بازار مصرف و نظارت بر قیمت آن گفت: همکاری مرغداری‌ها، کشتارگاه‌های طیور و واحدهای توزیع کننده گوشت مرغ با ستاد تنظیم بازار ضروری است.

زرین‌فر با تاکید بر برخورد با متخلفان تصریح کرد: توزیع کنندگان گوشت مرغ مکلف به تمکین قانون و مصوبات ستاد تنظیم بازار هستند.

وی، تامین نیاز گوشت مرغ، استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: عرضه‌کنندگان گوشت مرغ موظفند نیاز استان بوشهر را با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار تامین کنند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه شناسایی متخلفان در این عرصه ضروری است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در عرضه گوشت مرغ باید نظارت‌ها و بازرسی‌های خود را تشدید و متخلفان را شناسایی کنند.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا