مرسدس SL جدید جایگزین GT Roadster شد

مرسدس-AMG اعلام کرد که خودروی SL جدید جایگزین GT Roadster خواهد شد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ فیلیپ شیمر، مدیرعامل مرسدس AMG،  اخیراً در گفت‌وگویی اطلاعات زیادی را درباره آینده مرسدسAMG فاش کرد. این آینده در خصوص سرمایه گذاری در موتور‌های بنزینی است که با تنظیم عملکرد ترکیبی عملکرد آنها برای اکثر مدل‌ها تقویت می‌شود.

فیلیپ شیمر همچنین تأیید کرد که مرسدس AMG SL جدید در معرض دید است و جایگزین AMG GT Roadster خواهد شد.

مرسدس بنز SL چند سالی است که تولید شده است و به دلیل فروش کم و عدم تبلیغات به نوعی منسوخ شده به شمار می رود. اما اکنون خوشبختانه آینده SL درخشان به نظر می‌رسد، زیرا مدیرعامل مرسدس-AMG فیلیپ شیمر تأیید کرد که به لطف حذف AMG GT رودستر به زودی رقابت داخلی از بین خواهد رفت و سرمایه گذاری بیشتری در آینده این مدل ارائه خواهد شد.

نسل بعدی SL یک محصول تمام عیار مرسدس AMG مانند AMG GT کوپه و سدان خواهد بود. طبق گفته شیمر، این خودرو در مسافت‌های طولانی کروز مسافرتی راحت خواهد بود، اما از طرفی SL دارای ویژگی های خاص مسابقه است. شیمر همچنین اظهار کرد که SL پیشرانه منحصر به فرد خود را دارد و ممکن است همه چیز را با سایر محصولات مرسدس AMG به اشتراک نگذارد.

همان طور که آینده مرسدس AMG برای عملکرد بیشتر از هیبریداسیون بهره می‌برد، ممکن است شاهد بهترین کار‌های آن‌ها باشیم. سوار شدن بر روی یک تیم مسلط به فرمول یک در حالی که یک هایپرکار تولید می‌کند، فقط توانایی‌ها و تصویر تجاری مرسدس AMG را بالا می‌برد. چرخش به سمت هیبریداسیون همچنین به محصولات مرسدس AMG این امکان را می‌دهد تا ضمن افزودن عملکرد، نیاز‌های آلایندگی را تشدید کنند.

با داشتن آینده‌ای درخشان برای خط تولید فعلی و فرصتی برای افزودن محصولات با عملکرد فقط الکتریکی، انتظار داریم رشد عظیم برند مرسدس AMG را شاهد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا