۹۹ واحد مرغ گوشتی متخلف در خراسان جنوبی شناسایی شد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از شناسایی ۹۹ واحد تولیدی با تخلف بیش از ۲۹۵ میلیارد ریال در حوزه تولید مرغ گوشتی در این استان و معرفی آنها به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ علی تهوری روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: نظارت‌ها بر بازار مرغ به منظور سهولت و دسترسی هم‌استانی‌ها به مرغ گرم همچنین نظارت بر چرخه تولید و عرضه مرغ در سطح بازار تشدید شده است.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون ۹۹ واحد تولیدی با تخلف عرضه خارج از شبکه در این استان شناسایی شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در این بررسی‌ها بیش از ۲ هزار تن مرغ زنده کشف شد و پرونده تخلف به ارزش ۲۹۵ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۴۲۲ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ضمن تشکر از تولیدکنندگانی که در راستای قوانین و دستورالعمل‌ها و برای تامین نیاز مصرف‌کنندگان تلاش می‌کنند گفت: با اخلالگران و سودجویان در شبکه توزیع کالاهای اساسی برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

تهوری از هم‌استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اعلام کنند تا ضمن بررسی با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا