پورشه ۷۱۸ برای خسارت احتمالی موتور فراخوانده شد

پورشه ۷۱۸ مدل Flat-Six ۲۰۲۱ برای خسارت احتمالی موتور فراخوانده شد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ مدتی زمان زیادی از عرضه آخرین مدل‌های پورشه ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱ در نمایشگاه‌های ایالات متحده نمی‌گذرد، اما خریدارانی که به تازگی این خودرو را خریداری کرده اند، مجبورند آن‌ها را برای رفع مشکل پس دهند.

طبق اسناد منتشر شده توسط NHTSA حدود ۱۹۰ واحد از مدل ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱  به دلیل داشتن یک قطعه معیوب که می‌تواند منجر به آسیب موتور شود، فراخوانده شدند. وسایل نقلیه موجود در فراخوان همگی مجهز به موتور‌های تخت و شش تنفس طبیعی هستند که شامل خودروهای GT۴،  Boxster GTS ۴.۰ و ۷۱۸ اسپایدر است.

سخنگوی این شرکت گفت: پورشه همچنین اعلام کرده است که خودروهای مدل 718 توقف فروش دارند.

اینطور که مشخص است مشکل از میله اتصال است که پیستون را به میل لنگ متصل می‌کند. بر اساس سند فراخوان منتشر شده، این احتمال وجود دارد که این میله‌های اتصال طبق مشخصات، تولید نشده باشند. این می‌تواند منجر به ایجاد ترک شود، در نتیجه اتصال پیش از میله اتصال باعث از بین رفتن پیش بار می‌شود. میله‌های اتصال توسط Hoeckle Austria GmbH ساخته شده است.

از همه مهمتر، میله‌های اتصال معیوب ممکن است منجر به آسیب رسیدن به بلوک موتور، متوقف شدن، از دست دادن قدرت و نشت روغن در هنگام رانندگی شود، همچنین به دلیل این خسارات خطر آتش سوزی وجود دارد.

۱۹۰ وسیله نقلیه تحت تأثیر فراخوان ذکر شده وجود دارد که همه آن‌ها از ۲۶ ژانویه تا ۴ مارس ۲۰۲۱ تولید شده اند. در حالی که این سند می‌گوید که پورشه قرار است در تاریخ ۲۳ مه یا قبل از ۲۰۲۱، فروشندگان و صاحبان آن را تحت تأثیر قرار دهد، این خودروساز  گفت که مالکان از قبل مطلع شده اند و بسته به ارزیابی پورشه، یا میله اتصال یا کل موتور را تعویض می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا