۱۱۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تامین شد

 مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از تامین ۱۱۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند خبر داد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ حسین دشتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همت خیران و نیکوکاران 110 سری جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت تهیه و در آستانه ماه مبارک رمضان در بین آنها توزیع خواهد شد.

وی ارزش ریالی هر یک از جهیزیه‌های اهدایی را 15 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون است که به صورت عمده و به قیمت کارخانه تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون 300 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پشت  نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه قرار دارند، اظهار کرد: ترویج ازدواج آسان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که با کمک خیران خواهیم توانست زمینه ازدواج جونان به خصوص فرزندان خانواده‌های بی‌بضاعت را فراهم کنیم.

دشتی در پایان سخنان خود به اجرای «پویش ایران همدل» و «پویش ایران مهربان» در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با یاری مردم نیکوکار اردبیل تلاش داریم در ماه رمضان خدمات قابل توجهی را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کنیم.

وی افزود: تلاش ما این است که زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم تا زوجین جوان بدون هیچ دغدغه‌ای تشکیل زندگی دهند و در امر تأمین اقلام ضروری زندگی هیچ مشکلی پیش نیاید که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

 

تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا