توزیع بیش از ۲ هزار تن اقلام اساسی همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از توزیع ۲ هزار و ۱۰۵ تن  اقلام اساسی همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ به نقل از آذربایجان‌غربی، غلام‌رضا بابایی از توزیع ۲ هزار و ۱۰۵ تن اقلام اساسی همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: اقلام توزیعی شامل برنج، شکر و گوشت قرمز است و از این میزان، یک هزار تن برنج هندی به قیمت ۱۸ هزار و 500 تومان توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان، یک هزار تن شکر به صورت بسته‌‌بندی یک کیلوگرمی به قیمت هشت هزار و ۷۰۰ تومان بین مصرف‌کنندگان توزیع می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: توزیع ۱۰۵ تن گوشت قرمز منجمد به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان نیز در دستور کار سازمان برای ماه مبارک رمضان است.
وی بیان کرد: طرح نظارت بر بازار و اقلام اساسی ماه مبارک رمضان از ۱۸ فروردین ماه جاری آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

بابایی یادآور شد: کالاهای اساسی در سطح ملی تامین و سهمیه استانی توزیع می‌شود و سهمیه روغن جامد نیز به اندازه کافی تامین و توزیع خواهد شد.
وی در خصوص قیمت زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان امسال گفت: این قیمت ۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا