17000 مترمربع زمين در ساري به چرخه توليد کشاورزي بازگشت “

مدیر جهاد کشاورزی ساری ازقلع وقمع 11 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه مرکز جهاد کشاورزی آبکسر خبر داد و گفت: در این عملیات، 17 هزار و 700 مترمربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ دفترمازندراندرساری، رضا پورفلاح اظهار کرد: ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی مشکل بسیار بزرگی است که تبعات آن به شدت بدتر است و در برخی از موارد افراد با سوءاستفاده از موضوع تولید، اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: قرار نیست که برخی از افراد سوداگر به بهانه تولید، اراضی مرغوب کشاورزی را تخریب و به سوله‌های تجاری غیرمجاز تبدیل کنند و به خاطر رشد صنعت، کشاورزی نابود شود.

این مسوول گفت: تمامی مسوولان شهرستان ساری با تأسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از تولیدکننده داخلی حمایت کرده و تلاش دارند تمامی موانع را از پیش پای آنان بردارند ولی با هرگونه سوداگری که در آن اراضی کشاورزی نابود شود، مقابله می‌کنند.

پورفلاح با تأکید بر مقابله جدی با هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، اضافه کرد: مسوولیت و عواقب تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با خود افراد است و قبل از هرگونه ساخت و ساز یا تغییر کاربری، ‌باید وضعیت کاربری آن زمین را از جهاد کشاورزی استعلام کنند تا دچار ضرر و زیان مادی و برخوردهای قانونی نشوند.

وی در پایان از قلع و قمع 11 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه مرکز جهاد کشاورزی آبکسر خبر داد و گفت: در این عملیات، 17 هزار و 700 مترمربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا