ارزهای دیجیتالی در مدار صعودی

ارزهای دیجیتالی در مدار صعودی

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ طبق گزارش‌هایی که سی‌ان‌بی‌سی منتشر کرده است با بیشتر شدن احساس نیاز به آمارها و تحلیل‌های دقیق از عملکرد بازار ارزهای دیجیتالی گفته می‌شود دو شاخص اس اند پی بیتکوین و اس اند پی اتریوم عملکرد ارزهای دیجیتالی اتریوم و بیتکوین و همچنین ارزهای دیجیتالی متکی به آن ها را اندازه‌گیری کند.

گفته می‌شود در شاخص‌های ارائه شده عملکرد بیشتر از ۵۵۰ ارز دیجیتالی که بیشترین حجم و میزان معاملات را دارند اندازه‌گیری و ارائه شوند.

نوسان‌های شدید ارزهای دیجیتالی همچنان ادامه‌دار است و این موضوع نیز باعث آسیب دیدن بخش زیادی از معامله‌گران تازه‌کار شده است.

دوج کوین که یکی از ارزهای پرنوسان بازار به شمار می‌رود با عبور از ۰.۵ دلار و ثبت رکورد تاریخی جدید، به چهارمین ارز دیجیتالی بزرگ جهان تبدیل شد. جامعه معامله‌کنندگان دوج کوین که به ارتش دوج کوین معروف هستند امید دارند که با عبور قیمت این ارز از یک دلار آن را وارد فاز جدیدی کنند.

در یک رویداد بسیار بااهمیت، شرکت ویزا کارد که یکی از دو شرکت بزرگ پرداخت های بین المللی در جهان محسوب می شود اعلام کرد ۳۵ ارز دیجیتالی در مسیر پذیرش توسط ویزا برای استفاده به عنوان ابزار پرداخت و دریافت در نظر گرفته شده‌اند.

مدیرعامل این شرکت از بیتکوین و ارزهای دیجیتالی توسعه یافته شده توسط بانک های مرکزی به عنوان طلاهای دیجیتالی نام برده که یک پتانسیل بسیار بزرگ در آینده دارند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۳۵۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۷.۵ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

بیت‌کوین ۱۲ سال قبل به وسیله گروه ناشناسی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن رخ داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا