معرفی بزرگترین بازارهای مبل ایران

همیشه انتخاب مکان مناسب یا به اصطلاح صنف فروش برای خرید ملزومات مورد نیاز یک خانه و یا محل کار از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از اقلام مهم در دکوراسیون هرخانه ای مبلمان منزل است، علاوه بر رعایت نکات خرید از جمله جنس چوب، نوع پارچه و متریال به کار رفته در نشیمن انتخاب یک بازار مبل که بتواند تمامی خواسته های شما که شامل تنوع مدل و قیمت گذاری مناسب را در نظر بگیرد مسئله ای بوده که از کنار آن نمی توان به راحتی گذشت.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛بنابر اعلام وب سایت اثاث چین، در این مطلب سعی برآن شده تا 5 مورد از بازارهای مبلمان و دکوراسیون مطرح در این حیطه را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. با ما در ادامه همراه شوید…

شماره پنج: بازار مبل ملایر

اگر بخواهیم شهری با قدمت زیاد در زمینه تولید مبلمان استیل را معرفی نماییم، ملایر اولین شهری بوده که به ذهن خطور می­کند. ملایر از چند سال گذشته به عنوان پایتخت مبل و منبت ایران نامگذاری گردیده است و طبیعتاً با این اوصاف بازار مبل ملایر یکی از مکان­هایی بوده که برای خریداران مبل به صورت جزئی و صادر کنندگان این محصول جاذبه­ بالایی دارد.

مبل­هایی که عمدتاً در این بازار بزرگ به فروش می ­رسد به چهار دسته مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی و مبل مصری تقسیم می ­شوند چرا که روی تمامی این مبل­ها نیاز به منبت کاری های زیبا داشته و برای این کار چه شهری بهتر از ملایر!

شماره چهار: بازار مبل چهاردانگه

یکی از بازارهای مبلمان که اخیراً با استقبال زیادی از طرف مردم روبرو شده، بازار مبل چهاردانگه است. دلیل محبوبیت این بازار مبل را باید در قیمت­گذاری پایین توسط فروشندگان نسبت به بازار­های بالا دانست. بازار مبل چهاردانگه در جنوب تهران و در محله چهاردانگه که در مجاورت با محله مرتضی­ گرد و علی آباد قاجار واقع شده که این دو محله خود دستی بر تولید و فروش صنایع چوبی دارند.

از مزایا این بازار باید به قیمت گذاری پایین توسط فروشندگان اشاره نمود ولی لازم به ذکر است که این بازار هم شامل معایب پر شماری است که به شرح ذیل است:

متاسفانه برخی از تولیدکنندگان سودجو در این بازار، اقدام به تولید محصولات بی کیفیت نموده که نارضایتی مشتریان را به دنبال خود می­آورد.

در بازار مبل چهار دانگه مغازه­ها به صورت متمرکز وجود نداشته و برای پیدا کردن برخی از مدل­ها شما باید خیابان و کوچه­های ناهموار این محل را طی نمایید.

در بازار مبل چهاردانگه بیشتر محصولات دارای گارانتی معتبر شرکتی نیستند!

شماره سه: بازار مبل دلاوران

ساکنین شهر تهران حتماً با نام بازار مبل دلاوران آشنایی دارند. این بازار مبل در شرق تهران و در خیابان دلاوران واقع شده است که در این به اصطلاح راسته نمایشگاه­های مبل راحتی و استیل دایر شده­ اند. از مزایای این محل می­ شود به تنوع بالای محصولات و حضور برند­های مبلمان از جمله مبل نیلپر، مبل الدورادو و … اشاره نمود.

شماره دو: بازار مبل جاجرود

یکی از مکان­های واقع شده در خارج از شهر تهران به فاصله 20 کیلومتری، بازار مبل جاجرود است. این بازار مبل از مکان­هایی است که در کنار خود سوله­ های صنعتی تولیدی مبل را جای داده است. این سوله­ ها اقدام به فروش تولیدات خود به نمایشگاه­های دایر در این مکان کرده و این فروشگاه­ها با اعمال درصدی سود، محصولات را به خریداران می­ فروشند.

به دلیل وجود واسطه میان تولیدکننده و خریدار قیمت­ مبل در این بازار کمی بالا بوده ولی از لحاظ کیفیت محصولات عرضه شده در این بازار مبل در جایگاه خوبی قرار دارند.

شماره یک: بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد را باید قدرتمندترین بازار مبل کشور دانست. این بازار مبل در درون خود چندین پاساژ شیک و مدرن از جمله پاساژ خلیج فارس، کاسپین، بازار مبل شماره 1 و 2 و 3 و … را جای داده است که با امکانات رفاهی از قبیل پارکینگ، کافی شاپ، رستوران و سرویس بهداشتی آماده­ی حضور شما است.

متاسانه با شایع شدن ویروس کرونا تمامی این پاساژها در هنگام محدودیت­های اعمال شده تعطیل می­ باشند به همین دلیل ما قصد معرفی یکی از وب­ سایت­های معتبر که اقدام به عرضه بیشتر محصولات این بازار به صورت آنلاین را برای شما داریم؛ برای مشاهده محصولات این فروشگاه اینجا کلیک کنید.

همانطور که در بالا گفته شد امکانات رفاهی پرشماری در بازار مبل یافت آباد برای شما عزیزان تعبیه شده که این را بعلاوه تنوع بالای محصولات باید از مزایای این بازار نامید.

از معایب این بازار مبل باید به این مسئله اشاره کرد که تولیدکنندگان محصولات صنعت دکوراسیون داخلی حضور مستقیم کم رنگی در این بازار دارند به همین دلیل محصولات بازار مبل یافت آباد با حضور واسطه به فروش رسیده که بی علت در گرانی و در نظرگرفته نشدن توان خرید مصرف کننده نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا