توزیع ۱۰۰ سبد کالا بین مددجویان بهزیستی اسدآباد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در راستای طرح ضیافت همدلی، از توزیع ۱۰۰ بسته سبد کالا بین مددجویان تحت پوشش این اداره به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛مرضیه نانکلی اظهار کرد: در ماه ضیافت و همدلی در  راستای خدمات رسانی مطلوب و کمک های دانشکده علوم پزشکی، خیرین و کمک های انسان دوستانه و خدمت به جامعه هدف تحت پوشش این اداره تعداد ۱۰۰ بسته سبد کالا هر بسته به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان توسط مسئول مشارکت ها و با همکاری مرکز مثبت زندگی کد ۴۱۷۰ بین جامعه هدف توزیع شد.

وی ارزش ریالی کل سبد کالا را ۴۰ میلیون تومان برشمرد و افزود: گوشت، برنج، روغن، قند، رب، ماکارونی، سویا، ماسک، چای خشک و تن ماهی از جمله محتویات هر یک از سبد کالاها بوده که توسط مددکاران بین جامعه هدف توزیع شده است.

نانکلی با اشاره به وجود ۲۸۰۰ معلول جسمی حرکتی و ذهنی در شهرستان اسدآباد اضافه کرد: از این تعداد هفت معلول تحت پوشش و مستمری بگیر بهزیستی است و مابقی به صورت موردی از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

وی همچنین با اشاره به مسکن مددجویان بهزیستی بیان کرد: امسال بیش از ۱۰۰ مورد از مددجویان بهزیستی شهرستان در سطح روستا به بنیاد مسکن معرفی شدند که از این تعداد ۴۵ خانوار روستایی تحت حمایت بهزیستی برای بهره مندی از مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن تأیید و به بانک معرفی شده و نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک اقدام کرده اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در رابطه با مسکن محرومان در روستاها در صورت داشتن زمین لازم توسط معلولان و نیازمندان تحت پوشش، ۵۰ میلیون تومان به صورت رایگان و ۵۰ میلیون تومان وام بدون بهره و نیز با امتیازات آب و برق برای آنها برای ساخت مسکن  پرداخت می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا