پلاس تکس؛ برند لوازم یدکی باکیفیت، برای انواع خودرو

جرقه موفقیت‌های بزرگ در یک صنعت خاص، همیشه با حضور شرکت‌های معتبر و بالا رفتن سطح استانداردها زده می‌شود. شرکت تجارت پیشگان یاسین هم یکی از آن مجموعه‌هایی است که برای ایجاد تغییر و تحول در صنعت لوازم یدکی، مخصوصا محصولات مرتبط به کلاچ خودرو و لنت ترمز فعالیتش را شروع کرده است.

این شرکت نزدیک به 20 سال پیش، یعنی در سال  1381 به‌دست تعدادی از کارشناسان خبرۀ سیستم کلاچ راه‌اندازی شد. بعد از گذشت حدود 5 سال، دایرۀ محصولاتش بزرگ و بزرگتر شد و شروع به فروش لنت ترمز هم کرد.

طی این سالها، تجارت پیشگان یاسین با برند پلاس تِکس و ژرمن تکس توانسته است میزان رضایت مشتریان این صنعت را تا سطح چشمگیری بالا ببرد. در ادامۀ این مقاله قصد داریم تا بیشتر با محصولات پلاس تکس و ژرمن تکس آشنا ‌شویم.

محصولات لوازم یدکی پلاس تکس و ژرمن تکس

همانطور که بالاتر هم گفتیم شرکت پلاس تکس به‌طور تخصصی در زمینه فروش محصولات یدکی دو حوزه لنت و کلاچ فعالیت می‌کند. در ادامه به طور دقیق‌تر، قطعات عرضه شده توسط این گروه صنعتی را بررسی می‌کنیم تا شما بیشتر با محصولاتشان آشنا شوید.

 کیت کلاچ

کیت کلاچ یکی از بخش های بسیار مهم در سیستم خودرو به شمار می آید. در واقع کیت کلاچ قطعه‌ای است که به راننده اجازه می‌دهد تا به راحتی دنده را تعویض کند. کیت کلاچ از سه قطعه اصلی تشکیل شده اس که شامل دیسک کلاچ، صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ می باشد. با توجه به اینکه کیت کلاچ از جمله محصولات مصرفی خودرو محسوب می‌شود بعد از گذشت مدت‌زمان مشخصی رانندگان محترم باید این قطعه را عوض کنند.

این مدت‌زمان مشخص کاملا بستگی به جزئیاتی مانند میزان عبور و مرور ماشین، نحوه رانندگی کردن با آن، کیفیت و برند کیت کلاچ و … دارد. اما به‌طور کلی از جمله فعالیت‌هایی که باعث کاهش عمر کیت کلاچ‌ها می‌شود عبارتند از:

  • تردد در مسیرهای پرترافیک
  • استفاده دائم از کلاچ ماشین
  • نگاه‌داشتن پا به مدت زیاد روی کلاچ
  • و …

کیت کلاچ‌ های شرکت تجارت پیشگان یاسین همگی از برند معروف پلاس تکس plastex هستند. این محصولات به دلیل کیفیت بالایی که دارند باعث افزایش شتاب خودرو، نرم تر شدن کلاچ گیری و فشار کمتر به پای راننده و همینطور کاهش لرزش خودرو در شروع حرکت می‌شوند.

dgbd

بلبرینگ چرخ و بلبرینگ کلاچ

به طور کلی هر زمان که در یک وسیله نقلیه، چرخی وجود داشته باشد پای یک بلبرینگ چرخ هم وسط است! حالا چه چرخ هواپیما باشد، چه چرخ یک دوچرخه بچه‌گانه.

وظیفه اصلی این محصولات، راحت تر کردن فرآیند چرخش تایر است. بلبرینگ چرخ با کاهش اصطکاک در چرخ، صدای آن را هم کاهش می‌دهد و عملا حرکت را نرم‌تر می‌کند. به همین دلیل اگر بلبرینگ خودرو خراب شود ابتدایی‌ترین نشانه‌اش صدای ناهنجار در چرخ های خودرو خواهد بود.

بلبرینگ‌های مجموعه پلاس تکس به دلیل اینکه با فناوری فورج ساخته می‌شوند طول عمر بیشتری را نسبت به محصولات مشابه دیگر دارند.

gfjhtf

لنت ترمز

مطمئنا اکثر افراد از میزان اهمیت قطعاتی مثل لنت ترمز آگاهند! لنت ترمز در گروه قطعات یدکی فوق ایمنی خودرو دسته بندی می گردد بنابراین باید با وسواس زیادی انتخاب گردد. متاسفانه بسیاری از حوادث رانندگی وحشتناک صرفا به دلیل بی‌کیفیت بودن لنت ترمز خودروهای خاطی اتفاق افتاده‌ است. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک لنت ترمز باکیفیت، یکنواختی در ترمزگیری است. علاوه بر این لنت ترمز های باکیفیت در دمای بالا و شرایط نامناسب، قدرت ترمزگیری بالایی هم دارند.

تمام این ویژگی‌های گفته شده در لنت‌ ترمز محصولات برند پلاس تکس PLASTEX و ژرمن تکس GERMANTEX وجود دارد. این برند شرایط کنترل بسیار سخت‌گیرانه‌ای را در خطوط تولید خود لحاظ کرده که باعث کیفیت محصولات خروجی شده است. از جمله دیگر ویژگی‌های لنت ترمز plastex می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ضریب اصطکاک بالا
  • ضریب انتقال حرارت بالا
  • تراکم‌پذیری مناسب
  • و صدای بسیار کم در حین ترمز گرفتن

لنت کلاچ

در نهایت آخرین محصولی که در وب سایت پلاس تکس می توان مشاهده کرد لنت کلاچ است. سبد کالایی لنت کلاچ پلاس تکس در دو نوع سواری و سنگین، بسیاری از خودروها را پوشش می دهد.

لنت کلاچ تاثیر زیادی در سیستم تعویض کلاچ دارد و عملا استفاده از نوع بی‌کیفیت آن علاوه‌بر کاهش عمر دیگر قطعات، ممکن است باعث ایجاد خطرات حین رانندگی شود.

چرا پلاس تکس؟

حال که با محصولات برند پلاس تکس آشنا شدیم وقتش رسیده تا به این سوال مهم هم جواب بدهیم که چرا پلاس تکس؟

1_ تخصص بالا

اگر دقت کنید همیشه آن‌دسته از کسب‌و‌کارهایی که به‌شکل تخصصی وارد یک حوزه می‌شوند و در آن فعالیت می‌کنند موفق‌تر هستند؛ چراکه همه تمرکزشان را روی آن حوزه خاص می‌گذارند و جنس‌های باکیفیتی را برای مشتریان‌شان فراهم می‌کنند. هم‌چنین به‌دلیل حذف واسطه‌ها در تهیه مواد اولیه و خرید عمده آنها، محصولات‌شان را با قیمت مناسب‎‌تری هم عرضه می‌کنند.

2_ تنوع بالا

اگر به هرکدام از دسته‌بندی‌های محصولات سایت پلاس تکس مثل کیت کلاچ،  بلبرینگ چرخ،  لنت ترمز و لنت کلاچ وارد شده باشید احتمالا متوجه یک موضوع مهم ‌شده‌اید: تنوع بسیار بالای محصولات!

در واقع این مجموعه برای بیشتر از 20 برند خودروسازی و ده‌ها نوع ماشین، لنت ترمز، کلاچ و دیگر محصولات را عرضه می‌کند. بنابراین عملا تمام نیازهای شما را در این زمینه به‌تنهایی جوابگو است.

3_ دوستی با محیط زیست

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات مجموعه پلاس تکس که در دو برند PLASTEX و GERMANTEX عرضه می‌شوند سازگاری آنها با محیط زیست است.

در واقع در ساخت این محصولات از مواد مضری مثل آزبست، سرب، روی، جیوه و دیگر فلزات سنگین استفاده نمی‌شود و عملا در فرآیند ساخت تا بازیافت، هیچ ضربه‌ای به محیط زیست وارد نمی‌کنند.

4_ اعتبار بالا

همانطور که ابتدای مطلب هم گفتیم پلاس تکس نزدیک به 20 سال است که در صنعت کلاچ و ترمز فعالیت می‌کند و تمام تاییدیه‌های کیفی لازم را برای عرضه محصولاتش دریافت کرده است. مهم‌تر از این موارد، این شرکت از سال 1384 در زمینه تامین لنت کلاچ و لنت ترمز با شرکت‌های بزرگی همچون ایران‌خودرو و سایپا همکاری گسترده‌ای را شروع کرده که تا امروز ادامه داشته است.

اگر مشتاق هستید تا بیشتر در مورد این برند بدانید، می‌توانید همین حالا سری به آدرس Plastex.co.ir بزنید یا با واحد کارشناسان فروش و پشتیبانی پلاس تکس به شماره 021-66958835-9 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا