بیت کوین صعودی شد

هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۴،۱۸۵ دلار، معادل ۸۳۴ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۴ تومان معامله می‌شود و قیمت آن در ۲۴ ساعت اخیر ۳/۷۲درصد افزایش یافته است.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛امروز (۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ) نرخ  اکثر ارزهای دیجیتال افزایش یافته  است که در این گزارش به تغییر قیمت ۳ ارز دیجیتال که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند پرداخته ایم.

بیت کوین پیشتاز در افزایش قیمت 

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۰.۳۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۰۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۴,۱۸۵ دلار، معادل ۸۳۴ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴۷.۸۶ میلیارد دلار است. قیمت آن  در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۷۲% افزایش یافته است.

بیت کوین صعودی شد

افت ۱/۲۳ درصدی اتریوم 

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۸۹.۶۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۱۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۲,۴۹۲.۴۳ دلار،  معادل۶۰ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۲۹۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷.۵۸ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱۲۳درصد کاهش یافته است.

ارزش تتر افزایش یافت 

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۴۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۹۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از تتر در این لحظه با قیمت ۱.۰۰ دلار، معادل ۲۴ هزار و ۴۴۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸۹.۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰/۰۱درصد  افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا