تخفیف ۳۰ درصدی برای کارمزد معاملات بورس اجرایی می‌شود؟

معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اخذ تصمیمات جدید در مورد تخفیف ۳۰ درصدی کارمزد‌های معاملاتی در بازار بورس محال نیست، اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این موضوع آخرین گزینه ما باشد.

مصطفی بهشتی سرشت عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به این سوال که آیا تخفیف ۳۰ درصدی کارمزدها معاملات سهام در بورس به سبب کاهش حجم معاملات در امسال   تغییر خواهد کرد یا خیر؟ گفت: چنین تصمیمی محال نیست یعنی امکان دارد که رخ دهد اما تلاشمان این است که  آخرین گزینه ما بازنگری درخصوص تغییر تخفیف در حوزه کارمزد ها باشد.

او بیان کرد: تمام کارهای لازم را انجام می دهیم  تا سازمان بورس، بورس ها و نهادهای مالی که از محل کارمزد تامین منابع می کنند به نوعی مسائل خودشان را بتوانند رفع کنند که مجبور نشویم ۳۰ درصد تخفیفی را که از سال گذشته مصوب کردیم که از محل کارمزد ها به صندوق تثبیت یا توسعه واریز شود را بازنگری کنیم.

عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان گفت: باید دید که مسیر بازار کدام سمتی حرکت می کند تا بر اساس همان بتوانیم برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا