کارخانه فولاد ازنا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار ازنا گفت: کارخانه فولاد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛حشمت بهمنی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: کارخانه فولاد ازنا با تولید سالیانه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تن یکی از قطب‌های تولید فولاد در کشور هست که به‌طور مستقیم برای ۱۵۰۰ نفر و غیرمستقیم برای ۳۰۰۰ نفر اشتغال‌زایی دارد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی به حالت تعطیل بود با ورود استاندار ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خطوط تولید، مونتاژ و فرآوری نصب شده است.

فرماندار ازنا با اشاره به مشکلات کارخانه فولاد، افزود: در حال حاضر مشکلاتی مالک و سرمایه‌گذار دارند که در دست بررسی است و رایزنی با شرکت‌های که تجربه دارند انجام شده ولی هنوز سرمایه‌گذاری پیدا نشده که پای‌کار بیایید و این واحد را راه‌اندازی کند.

بهمنی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان دستورات لازم در راستای رفع موانع و مشکلات این واحد تولیدی صادر شده و در ستاد رفع موانع این موضوع پیشنهاد شده که هفته آینده با حضور استاندار پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: بخشی از مشکلات این واحد در خارج از استان و بخشی در داخل استان باید حل شود که به‌زودی با دستوری که از طرف قوه قضاییه صادر شده شاهد تعیین تکلیف این واحد تولیدی بزرگ در استان خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا