تشکیل اتاق اصناف کشاورزی در افزایش محصولات کشاورزی تأثیرگذار است

کرمانشاه- مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: تشکیل اتاق اصناف کشاورزی در افزایش تولید محصولات کشاورزی تأثیرگذار است.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛بعد از ظهر امروز نشست هماهنگی تغییر نظام صنفی کشاورزی و تغییر ماهیت آن به اتاق اصناف کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد.

ایرج صفایی در این نشست با اشاره به نحوه ایجاد اتاق اصناف کشاورزی در سطح شهرستان‌های استان کرمانشاه اظهار کرد: هفت صنف در حوزه کشاورزی برای تشکیل اتحادیه در سطح شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این صنف‌ها شامل زراعت باغبانی، صنایع تبدیلی، آبزی‌پروری، جنگل کاری، دامداران و مکانیزاسیون هستند که حداقل تشکیل ۲ اتحادیه از هر صنف یاد شده در سطح هر شهرستان برای ایجاد اتاق اصناف کشاورزی ضروری است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تشکیل اتاق اصناف کشاورزی بهره برداران بخش کشاورزی باید عضو نظام صنفی و اتحادیه مذکور شوند.

صفایی یکی دیگر از مزایای اتاق اصناف کشاورزی را اعتباربخشی به پروانه‌های کشاورزی دانست و گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه قطب کشاورزی است، باید با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به تشکیل اتاق اصناف کشاورزی اقدام کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها افزود: تشکیل اتاق اصناف کشاورزی تأثیر زیادی در افزایش تولید محصولات کشاورزی دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا