احداث شهرک مسکونی برای کارگران شهرک های صنعتی

قم- استاندار قم گفت: جهت ساخت مسکن کارگران شاغل در شهرک های صنعتی در نزدیکترین فاصله به شهرک های صنعتی، زمین واگذار خواهد شد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛بهرام سرمست ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت گفت: طبق روال گذشته در این جلسه دستور جلساتی از سوی اتاق بازرگانی تهیه و برای جمع بندی به این شورا آورده شد که مورد بررسی قرار گرفت، همچنین مصوبات قبلی نیز پیگیری گردید و مشخص شد که بیشتر مصوبات این شورا اجرایی شده است.

استاندار قم درباره مصوبات جلسه امروز افزود: واگذاری و اجاره به شرط تملیک نمایشگاه دائمی فرش از مصوبات امروز جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بود.

وی همچنین با اشاره به مصوبه ساخت شهرک‌های مسکونی برای کارگران شاغل در شهرک‌های صنعتی، تصریح کرد: مقرر شد که کارگروه‌ها و معاونت عمرانی استانداری این طرح را مورد مطالعه قرار دهند و در کمترین فاصله از شهرک‌های صنعتی زمین جهت ساخت مسکن کارگری واگذار شود.

سرمست همچنین در پایان با بیان لزوم برنامه‌ریزی جهت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق واحدهای صنعتی، گفت: برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد که کمترین خاموشی‌ها را در بخش تجاری و خانگی و در بخش صنعتی هم کمترین آسیب را داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا