۳۷۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شده است

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در استان زنجان از ۳۰ اردیبهشت ماه سالجاری آغاز شده و ۳۷۰ تن دانه روغن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛ولی الله زمانی با بیان اینکه خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در استان زنجان از ۳۰ اردیبهشت ماه سالجاری آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از۳۷۰  تن دانه روغن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه هشت مرکز در استان آماده خرید کلزا کشاورزان استان است، اظهار کرد: امسال بیش از یک هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به کشت کلزا اختصاص یافته است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه نپتون، گابریلا و اوکاپی ارقام کشت شده کلزا در زنجان است، گفت: بیش از ۹۱ درصد مطالبات کلزا کاران استان زنجان پرداخت شده است.

زمانی با بیان اینکه در استان همه مراکز پیش بینی شده برای خرید دانه های روغنی فعال است، تاکید کرد: تا پایان مرداد ماه نسبت به خرید دانه روغنی کلزا اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین خرید کلزا برای شهرستان خرمدره است، ابراز داشت: دانه هایی روغنی خریداری شده از کشاورزان استان زنجان به کارخانه های روغن کشی فرستاده می شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه با توجه به قیمت بالا و خرید تضمینی سطح زیر کشت محصول کلزا هر سال افزایش می یابد، تصریح کرد:  طی سال گذشته بیش از ۵۱۷ تن دانه روغن کلزا از کشاورزان استان خریداری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا