وعده خانه‌دار کردن خبرنگاران باز هم تکرار شد

وزیر راه و شهرسازی برای سومین بار طی سه سال اخیر وعده خانه‌دار کردن خبرنگاران با همکاری وزارت ارشاد از طریق طرح ملی مسکن را داد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛محمد اسلامی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی استان تهران اسلامی گفت: با وزیر ارشاد تفاهم نامه تنظیم کرده‌ایم و خیلی هم پیگیری شده که طبق چارچوب تعریف شده اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه صاحب خانه شوند.

وی افزود: اکنون مقدمات کار فراهم است و به زودی سهمیه‌ای را در قالب طرح ملی مسکن برای اصحاب رسانه ای که ثبت نام شده هستند، اعلام خواهیم کرد.

وزیر راه 18 مرداد سال 98 درباره مسکن خبرنگاران گفته بود: خبرنگارانی که فاقد مسکن هستند، مانند سایر اقشار جامعه می‌توانند در پروژه‌های ساخت مسکن در شهرها ثبت نام کرده و از مسکن برخوردار شوند.

اسلامی 17 مرداد سال 99 در حاشیه سفر به زادگاهش در این‌باره گفته است: مانند امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش و وزارت رفاه برای ساخت خانه برای فرهنگیان و جامعه کارگری، مذاکراتی نیز در این خصوص با وزیر ارشاد انجام گرفته است.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا اصحاب رسانه و هنر هم از طریق طرح ملی مسکن صاحبخانه شوند.

اخیرا وزیر راه و شهرسازی از افزایش وام طرح ملی مسکن به 250 میلیون تومان خبر داده است. در این‌صورت با توجه به محاسبه سود با نرخ 18 درصد مبلغ اقساط در یک دوره 20 ساله حدود 4 میلیون تومان به روش ساده خواهد بود. ضمن این‌که سود این وام حدود 700 میلیون تومان است که به نظر نمی‌رسد خبرنگاران توان پرداخت آنرا داشته باشند.

تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا