تخفیفات حداکثری برای برگزاری نمایشگاه فرش دستباف

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ایران از تخفیف ۷۰ درصدی بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف خبر داد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛به نقل از مرکز ملی فرش ایران، فرحناز رافع با اعلام برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با تخفیفات ویژه توضیح داد: برگزاری نمایشگاه که به دلیل بالا بودن نرخ اعلام شده با عدم استقبال ستاد عالی راهبری، تشکل ها، اتحادیه ها و سایر ذینفعان فرش دستباف روبرو شد با مساعدت حداکثری مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ایران در زمان مقرر برپا می شود.

رافع افزود: با پیگیری جدی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی و مرکز هم چنین مساعدت قابل تقدیر مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ایران در خصوص غرفه سازی و خدمات جامع نمایشگاهی به ازای متری ۲۰۰ هزار تومان تشکیل خواهد شد.

رافع گفت: برگزاری نمایشگاه با تائید ستاد عالی فرش دستباف و اصرار فعالان این حوزه اقتصادی بوده است و در همین رابطه رونق بخشیدن به فضای تولید و کسب و کار در حوزه فرش، تأثیر بسزایی در رشد میزان صادرات غیرنفتی وکسب درآمد ذینفعان این حوزه خواهد داشت.

گفتنی ست قیمت اولیه از سوی مجری رقم ۳۴۷ هزار تومان اظهار گردید که به ۳۱۴ هزار تومان تقلیل یافت و خوشبختانه در جلسه امروز قیمت به ازای متری ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا