آیا فاطمی امین گزینه مناسبی برای وزارت صمت است؟

امروز کشور با مشکلات متعددی روبروست و بخش عمده ای از حل مشکل در مجموعه وزارت صمت می باشد. طبیعی است که سکاندار این وزارت نقش کلیدی در موفقیت دولت سیزدهم و حل مشکلات کشور خواهد داشت.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛محمد سپهر:امروز کشور با مشکلات متعددی روبروست و بخش عمده ای از حل مشکل در مجموعه وزارت صمت می باشد. طبیعی است که سکاندار این وزارت نقش کلیدی در موفقیت دولت سیزدهم و حل مشکلات کشور خواهد داشت.
در خصوص گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت صمت باید به چند نکته توجه کرد:
1 – در تمام سوابق فاطمی امین موردی از کم کاری، تخلف و یا سوء استفاده ای وجود ندارد و مخالفین ایشان هم تاکنون نتوانسته اند حتی یک نکته منفی از ایشان در دوران خدمت و حتی زندگی شخصی بروز دهند.
2 – تحصیلات ایشان در دوره کارشناسی مهندسی الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد؛   کارشناسی ارشد مهندسی سیستم‌های اقتصادی اجتماعی در دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشجوی دکترای مدیریت راهبردی دانش دانشگاه عالی دفاع ملی است و رشته تحصیلی ایشان منطبق با کار وزارت و در بهترین دانشگاه های کشور می باشد.
3 – فاطمی امین از بدنه وزارت صمت بوده و از کارشناسی تا معاونت وزارت در این مجموعه حضور داشته و دهها مسئولیت را در بخش های مختلف این وزارت تجربه کرده و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و مدیرعامل شرکت های بزرگ آستان قدس نیز بوده است.
4 – ایشان بی واسطه معرفی شده از سوی رئیس جمهور بوده نه معرفی شده جریان ها، احزاب و دیگران، معاونت آستان قدس را داشته و سال ها با رئیس جمهور کار کرده و آقای رئیسی با شناختی که در کار برایشان حاصل شده وی را انتخاب کرده و همین بی واسطه بودن و اعتماد دو طرفه گره گشای مشکلات عدیده این وزارت خانه خواهد بود.
5 – فاطمی امین نظریه پرداز حوزه اقتصادی و صنعتی نیز هست و چندین کتاب کاربردی در حوزه راهبردی صنعت، معدن و تجارت، فراورده‌های غذایی، تجهیزات حمل‌ونقل،  تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی و … تالیف نموده است.
به هر روی انتخاب ایشان با شناخت کامل از وضعیت کشور و توانمندی وی توسط شخص رئیس جمهور بوده و حضور ایشان به حل مشکلات کشور در این بخش منجر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا