هیچ کالای اساسی نباید در انبارهای هرمزگان بماند/حرکت یکسره به سوی انبارهای کشور

هرمزگان استاندار هرمزگان طی دستوری فوری، مدیران کل گمرکات، بنادر وغله استان را مکلف به پیش بینی تمهیدات لازم برای تخلیه و بارگیری شبانه روزی و حرکت یکسره محموله های وارداتی گندم کرد.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛فریدون همتی عصر امروز (سوم شهریورماه) با دستور فوری و فوق العاده، مدیران کل گمرکات، بنادر و غلّه استان را مکلف کرد هماهنگی لازم را به منظور تخلیه خارج از نوبت و بارگیری شبانه روزی محموله های وارداتی گندم به سمت مقاصد تعیین شده انجام دهند.

وی با بیان اینکه اولویت ترخیص، تخلیه و حمل با کالاهای اساسی و ارسال آن به مناطق مختلف کشور است، افزود: در حال حاضر کار ترخیص، تخلیه و خروج کالاهای اساسی وارداتی از بندر شهید رجایی به مرکز ذخیره سازی کالاهای اساسی شامل گندم، شکر، روغن و برنج در حال انجام است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: کار تخلیه یک فروند کشتی ۷۰ هزار تنی هم اکنون در حال انجام است و تخلیه سه فروند کشتی دیگر نیز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

همتی اضافه کرد: همزمان با تخلیه، باید حرکت یکسره محموله های وارداتی کالاهای اساسی با استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی و جاده ای به انبارها و سیلوهای ذخیره سازی کالا به استان های تعیین شده در سراسر کشور ارسال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا