ابتلاي بيش از 42 هزار نفر ديگر به کرونا در انگليس

با ابتلای قطعی بیش از 42 هزار نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار مبتلایان قطعی کرونا در انگلیس به 6 میلیون و 904 هزار و 980 نفر رسیده است.

به گزارش «نبض‌تجارت»؛وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد با ابتلای قطعی بیش از 42 هزار نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار مبتلایان قطعی کرونا در این کشور به 6 میلیون و 904 هزار و 980 نفر رسیده است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در 24 ساعت گذشته همچنین 121 بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند و شمار قربانیان کرونا مطابق آمار دولت انگلیس، به 133 هزار و 41 نفر رسیده است.
دولت انگلیس فقط افرادی را که تا 28 روز پس از ابتلا به کووید 19 جان ببازند، قربانی ویروس کرونا محسوب می‌کند. مرکز ملی آمار انگلیس چند هفته پیش اعلام کرد 157 هزار گواهی فوت ناشی از کووید در این کشور صادر شده است.
رسانه‌ها در انگلیس نوشتند تا روز جمعه این هفته، 91 میلیون و 314 هزار و 745 دوز، واکسن کرونا در انگلیس تزریق شده است. با وجود تزریق هر دو دوز واکسن کرونا به شمار زیادی از مردم در انگلیس، ابتلای شمار زیادی از افرادی که هر دو دوز واکسن کرونا را دراین کشور دریافت کردند نگرانی‌های ناشی از کووید را فروننشانده است.
انگلیس با جمعیت حدود 67 میلیون نفر از جمله کشور‌هایی است که دارای بیشترین مبتلایان کرونا در جهان است.
عفونت با ویروس کرونا یا کووید-19، برای نخستین بار در اواخر سال 2019 در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال 2020 پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا